ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست گیمینگ
تکنولوژی

محصولات گیمینگ اچ پی معرفی شدند؛ هدست خنک کننده، کیبورد اپتیکال و ماوس جدید

اچ پی از چند محصول ویژه رونمایی کرده، هدست گیمینگ Mindframe با قابلیت خنک کردن گوش، کیبورد Sequencer با کلیدهای مکانیکی اپتیکال و ماوس Reactor. این محصولات در زیر رده محصولات «Omen» اچ پی قرار دارند. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اچ پی از چند محصول ویژه رونمایی کرده، هدست گیمینگ Mindframe با قابلیت خنک کردن گوش، کیبورد Sequencer با کلیدهای مکانیکی اپتیکال و ماوس Reactor. این محصولات در زیر رده محصولات «Omen» اچ پی قرار دارند.

هدست گیمینگ Mindframe

هدست هایی که برای ساعت ها روی گوش قرار می گیرند یا گوش را می پوشانند معمولاً موجب احساس ناراحتی، گرم شدن و یا عرق کردن گوش می شوند. هدست جدید اچ پی وعده حل این مشکل را می دهد، حتی اگر کاربر بخواهد تمام روز از آن استفاده کند.

هدست مورد بحث برخلاف بسیاری از نمونه های عرضه شده توسط سایر تولید کنندگان از هیچ فن یا ژل های خنک کننده بهره نمی برد، بلکه بر اساس پتنت ویژه اچ پی طراحی شده که از روش مبتنی بر خنک کننده ترمو الکتریک (TEC) بهره می برد. به دلیل همین پتنتِ ثبت شده انتظار عرضه نمونه های مشابه توسط سایر تولید کنندگان را نداشته باشید.

هدست گیمینگ

خنک کننده ترمو الکتریک قطعه ای است که گرما را با مصرف انرژی الکتریکی، بسته به جهت جریان از یک طرف دستگاه به طرف دیگر انتقال می‌دهد. از مدت ها قبل این قطعه به منظور خنک کردن پردازنده ها در بسیاری از کامپیوترها و نیز در برخی از یخچال های ویژه خودرو به کار می رفته ولی به نظر می رسد این اولین بار است که برای خنک سازی یک هدست به کار می رود.

بنا بر اعلام اچ پی، 46 درصد از گیمرها از گرما و ناراحت بودن هدست های گیمینگ گله مند هستند. این کمپانی همچنین اعلام کرده کاربر می تواند قابلیت خنک سازی را از طریق نرم افزار «Omen Command Center» کنترل کند.

علاوه بر این قابلیت پخش صدای 7.1 کاناله فراگیر، پشتیبانی از استاندارد صدای «DTS Headphone» و نور پردازی RGB برای هدست گیمینگ Mindframe در نظر گرفته شده. تمامی این امکانات به لطف یک درگاه USB فراهم می شود و این گجت همچنین با گوشی های موبایل نیز کار می کند.

اچ پی قیمت هدست گیمینگ Mindframe جدید را مشخص نکرده، البته اعلام شده که از سال 2019 روانه بازارها خواهد شد.

کیبورد گیمینگ Sequencer

اگر در بازی ها میلی ثانیه ها نیز برایتان مهم است، کیبورد جدید به کارتان می آید. کیبورد گیمینگ Sequencer از کلیدهای مکانیکی به همراه حسگرهای اپتیکال بهره می برد. کیبوردهای مکانیکی معمول به واسطه اتصال دو تکه فلز به یکدیگر فرمان فشرده شدن یک کلید را ارسال می کنند. ولی محصول اچ پی از فناوری جالبی بهره می برد.

کیبورد گیمینگ Sequencer

این کیبورد به واسطه قطع شدن نوری که در اثر فشرده شدن کلید اتفاق می افتد عمل می کند. بنا بر ادعای اچ پی کیبورد گیمینگ Sequencer زمان پاسخ دهی 10 برابر سریعتر از کلیدهای مبتنی بر اتصال فلزی را دارد. این محصول با قیمتی 179 دلاری و از خرداد تا تیر ماه روانه بازار می شود.

ماوس گیمینگ Reactor

اچ پی همچنین از کلیدهای اپتیکال در 2 کلیک اصلی ماوس جدید خود بهره برده. علاوه بر این ماوس رآکتور به حسگر اپتیکال 16 هزار dpi مجهز شده و قابلیت هایی برای تنظیمات شخصی آن در نظر گرفته شده است.

ماوس گیمینگ Reactor

قابلیت جالب دیگر ماوس رآکتور کابل مجهز به روکش آلومینیومی آن است که به این ترتیب کابل همواره مسطح قرار گرفته و پیچ و تاب نمی خورد. اچ پی قیمت 79 دلاری را برای این ماوس در نظر گرفته است و از خرداد تا تیر ماه آن را روانه بازارها خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    به به به به

  • hmasroor
    hmasroor | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    این بخش پشتیبانی hp.com چرا برای من با vpn هم باز نمیشه؟
    https://support.hp.com
    همش میگه:
    Service Unavailable - DNS failure
    با چند تا فیلترشکن و مرورگر مختلف تست کردم کلا باز نمیشه.
    من که به همین دلیل دیگه نمیخوام از hp چیزی بگیرم چون لااقل محصولات سایر شرکت ها مثل Asus و MSI و حتی برند های آمریکایی مثل Corsair رو میشه وارد بخش پشتیبانی سایتش شد و درایور ها و سایر چیزاشو دانلود کرد اما hp نمیدونم چرا نمیشه.
    بعدش یه لپ تاپ HP سری جدیدشو پارسال قسطی خریدم مدلش که رو جعبه و زیر لپ تاپ نوشته هرجا سرچ میکنم تو هیچ سایت خارجی نیست فقط تو دیجی کالا و سایت های ایرانی هست چرا؟
    یعنی محصولات hp تو ایران فیک هستش؟

  • آریا
    آریا | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    اوه اوه .رقیب ریزر شده

مطالب پیشنهادی