ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جام جهانی
ویجیاتو - بازی

نگاه نزدیک به آپدیت جام جهانی فیفا 18 [تماشا کنید]

در حالی که چند روز بیشتر به آغاز رقابت‌های نفس‌گیر و هیجان انگیز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی نمانده، شرکت الکترونیک آرتز آپدیت جام جهانی فیفا ۱۸ را منتشر کرد. آپدیت جام جهانی فیفا که به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۰

در حالی که چند روز بیشتر به آغاز رقابت‌های نفس‌گیر و هیجان انگیز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی نمانده، شرکت الکترونیک آرتز آپدیت جام جهانی فیفا ۱۸ را منتشر کرد.

آپدیت جام جهانی فیفا که به طور کامل شبیه‌سازی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ است، همه تیم‌های راه یافته به این رقابت را با بروزترین ترکیب‌ها (به جز ایران)، چهره‌ها (باز هم به جز ایران!) و انیمیشن‌ها به فیفا ۱۸ آورده و شما از همین حالا و با دانلود آن می‌توانید وارد گردانه رقابت‌های جام جهانی شوید و این رویداد بزرگ فوتبالی را خودتان از اول تا آخر تجربه کنید.

آپدیت جام جهانی فیفا

در این نگاه نزدیک به آپدیت جام جهانی فیفا، به سراغ تیم ملی ایران رفته‌ایم و آن را با سرسخت‌ترین رقیبش در گروه مرگ جام جهانی روبرو کرده‌ایم تا ببینیم نتیجه مسابقه چه خواهد شد. برایتان از ترکیب تیم ملی، بازیکنان دعوت شده و دعوت نشده، چهره بازیکنان و سرمربی و البته پیراهن و حواشی تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ خواهیم گفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • shahabbrt
    shahabbrt | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    دوستان من آپدیت جام جهانی رو زدم ولی هربار که وارد بازی میشم باید یه بار آپدیت بازیکنا رو بزنم تا درست بشه دلیلش چیه که سیو نمیشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی