ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کالبدشکافی وان پلاس 6
تکنولوژی

کالبدشکافی وان پلاس 6 جزئیات جدیدی از مقاومت در آب را فاش می کند [تماشا کنید]

گوشی هوشمند وان پلاس 6 که در اردیبهشت ماه معرفی شد تاکنون مورد تست سرعت قرار گرفته، میزان مقاومت آن بررسی شده و توسط iFixit کالبدشکافی شده، ولی تا پیش از این میزان ضد آب بودن آن آزمایش ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

گوشی هوشمند وان پلاس 6 که در اردیبهشت ماه معرفی شد تاکنون مورد تست سرعت قرار گرفته، میزان مقاومت آن بررسی شده و توسط iFixit کالبدشکافی شده، ولی تا پیش از این میزان ضد آب بودن آن آزمایش نشده است. کمپانی وان پلاس گواهینامه استاندارد IP که میزان مقاومت گوشی مورد بحث در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را مشخص می کند برای این گوشی اعلام نکرده. به همین دلیل کانال یوتیوب «JerryRigEverything» اقدام به کالبدشکافی وان پلاس 6 کرده تا این موضوع را بررسی کند.

کالبدشکافی وان پلاس 6

بر اساس آنچه در ویدیو مشاهده می شود، درگاه های USB، هدفون و کلیدها مهر و موم شده اند و حلقه ای لاستیکی در اطراف آنها قرار دارد. البته به نظر می رسد پوشش تعبیه شده در بخش سیم کارت کوچکتر از میزان معمول است.

حفره های مرتبط با صدا از جمله بخش های مربوط به میکروفن و اسپیکر با توری هایی پوشانده شده اند تا در مقابل نفوذ آب مقاوم باشند. البته با وجود اینکه برای مقاومت در برابر آب تمهیداتی در نظر گرفته شده، ولی در نهایت مشخص نیست که مقاومت در برابر فشار آب، چه رفتن به زیر آب یا پاشش به چه میزانی است. در ادامه ویدیوی کالبدشکافی وان پلاس 6 را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    مقاومت در برابر آب وان پلاس 6 به نظرم برای استفاده روزمره کافیه. جوری که من دیدم تا پنج دقیقه در زیر آب دوام میاره. هیچ کسی وقتی گوشیش تو آب افتاد 30 دقیقه نگاهش نمیکنه بعد بخواد بیارتش بیرون همون لحظه اول اقدام به نجات گوشیش میکنه و به نظرم 5 دقیقه برای نجات گوشی میتونه کافی باشه. ولی خوب امکان شنا و رفتن زیر آب برای مدت طولانی رو نداره که این میتونه یه ضعف برای این گوشی باشه.

مطالب پیشنهادی