ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل پرچمدار ال جی V35 ThinQ به دور از هیاهوی تبلیغاتی معرفی شد

کمپانی ال جی به تازگی و بدون هیاهوی چندان از موبایل V35 ThinQ رونمایی کرده است. این اسمارت فون جدید از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می برد و از منظر طراحی شباهت زیادی به LG ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی ال جی به تازگی و بدون هیاهوی چندان از موبایل V35 ThinQ رونمایی کرده است. این اسمارت فون جدید از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می برد و از منظر طراحی شباهت زیادی به LG V30S ThinQ دارد که خود از هر منظر به LG V30 شبیه بود. ال جی V35 ThinQ نمایشگر 6 اینچی و FullVision سابق را حفظ کرده که از نوع اولد بوده و از HDR10 پشتیبانی می کند.

دوربین این دستگاه نسبت به قبل دچار بهبود شده که اصلی ترین دلیل آن به قرض گرفتن دوربین دوگانه و 16 مگاپیکسلی LG G7 ThinQ باز می گردد؛ گفتنی است که مدل V30 دوربینی دوگانه با دو لنز 16 و 13 مگاپیکسلی داشت. همین موضوع درباره دوربین جلویی نیز مصداق دارد و از 5 مگاپیکسل سابق به 8 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

ال جی V35 ThinQ

اسمارت فون تازه ال جی طبق معمول از Quad DAC و چند بهبود صوتی دیگر بهره می برد که از جمله آنها می توان به DTS:X (با مجازی سازی سه بعدی تا سقف 7.1) اشاره کرد. یک جفت هدفون بنگ اند الافسن هم در جعبه دستگاه قرار گرفته است.

درست مثل سایر پرچمداران کمپانی، V35 ThinQ جواز IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت کرده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دستگاه هم نسبت به باتری G7 تا 10 درصد ظرفیت بیشتر داشته و از شارژ وایرلس و شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کند.

گذشته از چیپست اسنپدراگون 845، با خرید ال جی V35 ThinQ به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی خواهید داشت. ضمناً دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8.0 اوریو را به اجرا در می آورد. در نهایت گفتنی است که این اسمارت فون تا یک هفته دیگر با قیمت 900 دلار عرضه می شود که در این صورت، یکی از گران قیمت ترین موبایل های موجود در بازار نام خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    مبدل صوتی چهارگانه دیجیتال به آنالوگ های-فای (Hi-Fi Quad DAC) در ال‌جی V35ThinQ هنگام اتصال به هدفون‌های پیشرفته صدایی قدرتمندتر ارائه می‌دهد. با فناوری DTS:X، شنوندگان می‌توانند از صدای فراگیر سه‌بعد مجازی تا ۷٫۱ کانال صوتی با هر محتوایی و در هر جایی لذت ببرند.

  • Dandelions
    Dandelions | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    پس از ال‌جی G7ThinQ ، جدیدترین تلفن هوشمند سری وی ال‌جی نیز به فناوری گوگل لنز (Google Lens) و همین طور Google Photos و دستیار گوگل (Google Assistant) در برنامه کاربردی دوربین مجهز شده است. کاربران با گوگل لنز می‌توانند فقط با اشاره دوربین به اطراف اطلاعات بیشتری در مورد سوژه‌ها مانند مناظر طبیعی، گیاهان، حیوانات و کتاب‌ها کسب کنند. هم چنین، کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق برنامه دوربین به وب سایت‌ها مراجعه کنند، کارت ویزیت به مخاطبان خود اضافه کرده و رخدادهایی را به تقویم خود بیافزایند.
    دستیار گوگل با فناوری پیشرفته تشخیص صدا از راه خیلی دور یا SFFVR می‌تواند از فاصله ۵ متری با صدا در دسترس قرار گیرد. این فناوری قادر است فرمان‌های صوتی را با دقت بفهمد و حتی صداهای پس‌زمینه مثل صدای تلویزیون و ترافیک را از هم تمایز دهد.

  • Dandelions
    Dandelions | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    در V35ThinQ ال‌جی عکاسی در محیط‌های کم‌نور نسبت به V30SThinQ بهبود پیدا کرده است و این محصول جدید حالا به دوربین فوق روشن و جدید Super Bright مجهز شده که می‌تواند تصاویر در محیط کم‌نور را تقریباً ۴ برابر روشن‌تر از قبل ثبت کند. با کمک فناوری‌های پیوند پیکسلی و پردازش نرم‌افزاری پیشرفته، الگوریتم هوش مصنوعی بهترین تنظیمات را در زمان عکاسی در محیط‌های تاریک تعیین می‌کند.

  • Dandelions
    Dandelions | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    ال‌جی V35ThinQ از دوربین هوش مصنوعی یا AI CAM بهتری با ۱۹ حالت تصویربرداری برخوردار است که به کاربران کمک می‌کند هر بار تصاویر بهتری ثبت کنند. کاربران اکنون می‌توانند از حالت پرتره برای ایجاد افکت بوکه در هر دو دوربین پشت و جلو بهره‌مند شوند. قابلیت Live Photo نیز فوراً صحنه‌ای را قبل و بعد از فشار دادن کلید شاتر ضبط می‌کند. علاوه بر این، استیکرهایی نیز برای سرگرمی شامل تلفیق افکت‌های دو بعدی و سه بعدی با استفاده از قابلیت تشخیص چهره در این دوربین گنجانده شده است.

  • Dandelions
    Dandelions | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    V35ThinQ ، جدیدترین عضو خانواده بسیار تحسین‌شده V از تلفن‌های هوشمند چندرسانه‌ای ممتاز ال‌جی، عملکرد سریع‌تر، عکاسی بهتر، صدای بلندتر و امکانات هوش مصنوعی پیشرفته‌تر به پلت‌فرم سری V انرژی جدیدی را تزریق می‌کند.
    این نمایشگر با برخورداری از شیشه ضدخش Corning® Gorilla® Glass 5 با لبه‌های منحنی برای ایجاد ظاهری شیک و ممتاز مقاوم‌تر از قبل است. ال‌جی V35ThinQ به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند استفاده خشن یا بی‌ملاحظه روزانه را با برخورداری از رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک تاب بیاورد و از ۱۴ آزمایش MIL-STD 810G ارتش امریکا برای اطمینان از دوام تجهیزات در محیط‌های خشن با موفقیت عبور کند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی