ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست شیائومی وی آر
تکنولوژی

شیائومی هدست واقعیت مجازی مستقل Mi VR را معرفی کرد

در مراسم امروز صبح شیائومی از محصولات متنوعی رونمایی شد. به طور قطع شیائومی Mi 8 ستاره نمایش بود اما Mi 8 Explorer Edition و Mi 8 SE هم خوش درخشیدند. مراسم با معرفی دستبند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

در مراسم امروز صبح شیائومی از محصولات متنوعی رونمایی شد. به طور قطع شیائومی Mi 8 ستاره نمایش بود اما Mi 8 Explorer Edition و Mi 8 SE هم خوش درخشیدند. مراسم با معرفی دستبند شیائومی Mi Band 3 ادامه یافت و در انتها شاهد رونمایی از هدست مستقل شیائومی وی آر هم بودیم.

این هدست واقعیت مجازی با همکاری آکیلسِ فیسبوک ساخته شده که البته ماه‌ها پیش و در ژانویه سال ۲۰۱۸ از آن سخن به میان آمده بود. شیائومی می‌گوید هدست واقعیت مجازی‌اش از همین امروز در چین قابل خریداری است. گویا بازار هدف این هدست کشورهای شرقی بوده و فعلا هیچ برنامه‌ای برای ارائه آن در غرب وجود ندارد.

همانطور که انتظار می‌رود این هدست بدون سیم خواهد بود و کاملا متکی بر سخت‌افزار خودش عمل خواهد کرد و تنها سیمی که به آن وصل می‌شود یک کابل برای شارژ کردن آن است. هدست شیائومی وی آر نیازمند هیچ سخت افزار یا قطعه‌ای جانبی نیست.

هدست دارای یک پنل LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که به وسیله اسنپدراگون ۸۲۱ تامین می‌شود. این چیپست اولین بار سال ۲۰۱۶ معرفی شد و روی تلفن‌های همراهی نظیر گوگل پیکسل، پیکسل ایکس ال، اچ‌تی‌سی یو اولترا، وان پلاس ۳ تی و می نوت ۲ شیائومی به کار گرفته شد.

شیائومی وی آر در دو مدل ارائه می‌شود. یکی با حافظه ۳۲ گیگابایتی و قیمت ۲۳۵ دلاری و مدل دیگر با حافظه ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۸۱ دلاری. جک هدفون هم روی بدنه دستگاه قرار گرفته.

با در نظرگیری اینکه شیائومی در آستانه ورود به بازار ارزش‌گذاری سهام و عرضه اولیه سهام خود است، طبیعی به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد ایجاد تنوع در کاتالوگ محصولات خود را داشته باشند. بر اساس گزارش‌ها شیائومی حدودا ۸۰ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده که این یعنی شرکت چینی مذکور از ارزشمندترین استارتاپ‌ها جهان به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • solook
    solook | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    http://gooshichand.com/items/?&model=mi_6

  • Omid_Soudi
    Omid_Soudi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    بر اساس گزارش‌ها شیائومی حدودا ۸۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده که این یعنی شرکت چینی مذکور از ارزشمندترین استارتاپ‌ها جهان به حساب می‌آید.

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

      80 میلیارد دلار درسته که اصلاح شد. ممنون از شما.

مطالب پیشنهادی