ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اموجی های واقعیت افزوده
تکنولوژی

عرضه گلکسی نوت 9 احتمالاً به خاطر تغییراتی در طراحی به تاخیر می‌افتد

پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ که اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شد دقیقاً برعکس چیزی بود که ممکن است آن را غافلگیرکننده بخوانید. سامسونگ تصمیم گرفت از طراحی و بریدگی آیفون 10 کپی نکند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ که اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شد دقیقاً برعکس چیزی بود که ممکن است آن را غافلگیرکننده بخوانید. سامسونگ تصمیم گرفت از طراحی و بریدگی آیفون 10 کپی نکند و در عوض به همان زبان طراحی سابق اکتفا کرد و موبایلی عرضه نمود که شباهت زیادی به گلکسی اس 8 داشت.

بنابر شایعاتی که تا به امروز شنیده ایم، گلکسی نوت 9 هم قرار است همین رد پا را دنبال کند. گفته می شود سامسونگ هنوز تمایلی به بریدگی نمایشگر ندارد و از طرف دیگر، خبری از تعبیه اسکنر اثر انگشت در داخل نمایشگر نخواهد بود؛ بنابراین نوت 9 می تواند ورژنی اندک بازنگری شده از نوت 8 باشد.

اما حالا این احتمال وجود دارد که حداقل یک تغییر در رویه معمول سامسونگ به وجود آید؛ زمان بندی. کره ای ها گلکسی اس 9 را یک ماه زودتر از تاریخ معمول عرضه موبایل های سری اس عرضه کردند و نوت 9 هم قرار بود با ادامه دادن همین مسیر، به جای ماه آگوست در ماه جولای معرفی شود. اما نشریه کره ای The Bell که سابقه ای درخشان در انتشار اخبار مربوط به سامسونگ دارد خبر از تغییراتی لحظه آخری در طراحی داده که تولیدات دستگاه را برای دو هفته عقب می اندازند.

نشریه مورد اشاره می گوید که این تغییرات به خواسته نایب رییس هیئت مدیره سامسونگ الکترونیکس، یعنی لی جائه-یانگ انجام می شوند؛ شخصی که طی هفته های اخیر از مقر اوپو و ویوو در چین بازدید کرده بود. گفته می شود که جائه-یانگ متوجه شده موبایل های این تولیدکنندگان با سهولت بیشتری در دست جای می گیرند و به همین خاطر دستور داده 0.5 میلی متر از قطر شیشه محافظ نمایشگر کاسته شود. این موضوع قطعاً تامین کنندگان را نیز درگیر می کند و عرضه دستگاه را برای چند هفته به تعویق می اندازد.

در هر صورت مشاهده این مسئله که سامسونگ امسال رویکردی کاملاً جدی در قبال کنترل کیفیت در پیش گرفته جای خوشحالی دارد. با این حال حتی یک تاخیر کوچک می تواند به معنای صدمه ای بزرگ در رقابت با آیفون اپل باشد. با معرفی نوت 9 در ماه جولای و عرضه در ماه آگوست، سامسونگ فرصت داشت که فاصله ای قابل توجه میان عرضه دیوایس خود و معرفی آیفون در ماه سپتامبر بیندازد و فروشی یک ماهه، بدون حضور موبایل رقیب در بازار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Omiderfani
    Omiderfani | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    هرچی ام که باشه اصلا ارزش نداره 5 تومن پول داد به سامسونگی که فقط تبلیغاته

  • Erfan
    Erfan | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    چرا میگید کپی از آیفون ۱۰ اپل؟ ایده ناچ برای اسنشال فون بوده، هرچی ناچ داشته باشه کپی از اپله؟ حداقل یک مقدار از اعتبار ناچ (که اصلا هم دوست داشتنی نیست) رو به اسنشال فون اختصاص بدید.

    • Mr. Robot
      Mr. Robot | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

      اصن مال اسنشیال فون هم نیس و خیلی وقته پیش گوشی شارپ آکوا زده بود

مطالب پیشنهادی