ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی دوربین Xiaomi Mi 8 شیائومی
تکنولوژی

عملکرد بهتر دوربین شیائومی Mi 8 نسبت به گلکسی +S9 در تست عکاسی DxOMark

وبسایت معتبر DxOMark به فاصله کمی از معرفی رسمی، اقدام به بررسی جامع قابلیت های دوربین شیائومی Mi 8 کرده که از نتایج جالب آن می توان به عملکرد بهتر دوربین دوگانه آن نسبت به پرچمدار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

وبسایت معتبر DxOMark به فاصله کمی از معرفی رسمی، اقدام به بررسی جامع قابلیت های دوربین شیائومی Mi 8 کرده که از نتایج جالب آن می توان به عملکرد بهتر دوربین دوگانه آن نسبت به پرچمدار سامسونگ در زمینه عکاسی اشاره کرد.

در تست مذکور Mi 8 موفق به دریافت امتیاز بسیار چشمگیر ۱۰۵ در زمینه عکاسی شده تا بدین ترتیب در رده بنده بهترین موبایل های دنیا از این جهت، با ۴ امتیاز بیشتر نسبت به گلکسی +S9 سامسونگ در رتبه چهارم قرار بگیرد. البته کسب امتیاز ۸۸ در زمینه ثبت ویدیوها نشان می دهد که هنوز در این زمینه نیاز به بهبودهای بیشتری دارد.

متخصصین DxOMark در گزارش خود نتوانستند ایراد مهمی را به قابلیت ها و کیفیت عکاسی پرچمدار تازه شیائومی وارد سازند. به عبارت دیگر، اگر به دنبال بهترین تجربه عکاسی با موبایل های هوشمند هستند بهتر است که Xiaomi Mi 8 را به عنوان یکی از گزینه های جدی در نظر بگیرید.

بررسی دوربین Xiaomi Mi 8 شیائومی

دوربین پشتی این موبایل مجهز به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است که گشادگی دیافراگم در آنها برابر با ۱.۸ و ۲.۴ بوده که دومی تا دو برابر زوم اپتیکال را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن این که هردوی این حسگرها مجهز به لرزشگیر اپتیکال و سامانه PDAF هستند.

طبق بررسی DxOMark، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین شیائومی Mi 8 با زوم دو برابری گرچه قابل قبول و بی عیب هستند، اما از کیفیت کمتری نسبت به دیگر پرچمداران که از لنزهای ثانویه تله فوتو استفاده می کنند برخوردارند.

با این همه عکس های گرفته شده با Mi 8 از شفافیت خوب و دامنه رنگ مناسبی برخوردار بوده و در حالت های مختلف (حتی در نور کم) از نوردهی دقیق و بالانس رنگ سفید عالی برخوردار هستند. فوکوس خودکار در دوربین این موبایل نیز همواره سریع و دقیق است، اما در زمان تست گاه به گاه تاخیراتی نیز مشاهده شد.

بررسی دوربین Xiaomi Mi 8 شیائومی

از مهمترین ایرادات دوربین اصلی شیائومی Mi 8 در زمان تصویربرداری می بایست به عدم دقت کافی در نوردهی و بالانس رنگ سفید و همچنین از دست رفتن جزئیات تصویر در حرکت های نسبتاً تند اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • میلاد آقایاری
    میلاد آقایاری | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    ترجمه اصلا خوب نبود

  • fun d mental
    fun d mental | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    خیلی راه داره این برندا به هواوی برسن حتما با میت جدید یک تنه مرزهای دوربینو بازم جابجا میکنه و بازم برندها یکسال تلاش میکنن تا به اون مدل برسن

    • Buchy
      Buchy | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

      اتفاقا برعکس ، خیلی راه داره بقیه برندا به این برسن، چون با این قیمت همچین عماکردی بی نظیره ، وگرنه گوشی ۱۰۰۰ دلاری بایدم دوربینش اون طوری باشه

  • یحیی اسفندیاری
    یحیی اسفندیاری | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    خیلی خوبه هر روز برندها محصولات فوق‌العاده معرفی میکنند و هر روز مرزها کیفیت دوربین ها جابجا میشه اون از هواویp20 pro و اینم از شیائومی عزیز،قطعا شرکت ها بیکار نمیشینن و برای پاسخ دادن و کم کردن فاصله با رقبا باز هم دست به کار میشن. آفرین به شیائومی که قیمت کمتر و کیفیت بیشتر رو نشون داد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی