ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل 2018 هواوی واچ 2 معرفی شد؛ ارتقایی اندک اما ارزشمند نسبت به مدل پیشین

طی چند سال اخیر، کمپانی هواوی به موفقیت های مهمی در بازار پوشیدنی ها دست یافته و هم اکنون سهمی 6 درصدی از بازار جهانی این دیوایس ها دارد. این کمپانی چینی حالا در حرکتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

طی چند سال اخیر، کمپانی هواوی به موفقیت های مهمی در بازار پوشیدنی ها دست یافته و هم اکنون سهمی 6 درصدی از بازار جهانی این دیوایس ها دارد. این کمپانی چینی حالا در حرکتی با هدف بهبود موفقیت خود، تصمیم به عرضه مدلی نسبتا ارتقایافته از هواوی واچ 2 پرو گرفته که تحت عنوان Watch 2 2018 شناخته می شود و در دو مدل به دست مشتریان می رسد.

از لحاظ فیزیکی، هردو پوشیدنی ویژگی هایی یکسان ارائه می کنند. این بدان معناست که پنل OLED و 1.2 اینچی هر دو دیوایس رزولوشن 390x390 را به نمایش در می آورد و چیپست اسنپدراگون ویر 2100 در نقش قلب تپنده هر دو ظاهر می شود؛ چیپستی که بیشتر از دو سال پیش روانه بازار شده بود. علاوه بر این ها می توانید منتظر دستیابی به 4 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه رم 768 مگابایتی نیز باشید.

پوشیدنی های جدید هواوی همراه با چیپ NFC عرضه می شوند که از هواوی پی، علی پی و مبادلات مالی از طریق WeChat در چین پشتیبانی می کند. علاوه بر این، جواز IP68 خیالتان را از بابت مقاومت در برابر آب و گرد و خاک راحت می کند و از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به جی پی اس داخلی، پایشگر ضربان قلب و پایشگر الگوی خواب اشاره کرد.

علی رغم تمام این شباهت ها، دو مدل Watch 2 2018 چند تفاوت مهم با یکدیگر دارند. پیش از هر چیز هواوی برای عرضه یک مدل ارزان قیمت و مبتنی بر بلوتوث و مدلی دیگر که از e-SIM یا nano-SIM پشتیبانی می کند برنامه ریزی کرده است. ناگفته نماند که هنگام استفاده از 4G، باتری 420 میلی آمپر ساعتی دستگاه می تواند کاربر را برای یک روز همراهی کند. در صورت غیرفعال بودن 4G، این عمر باتری تا 12 ساعت دیگر افزایش می یابد.

در حال حاضر خانواده هواوی واچ 2 2018 با قیمت پایه 240 دلار در چین به فروش می رسد. اما این قیمت به مدل بلوتوثی تعلق داشته و مدل LTE با قیمتی اندک گران تر و 310 دلاری به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pedram
    pedram | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    قیمتش واقا خوبه. ولی متاسفانه نه برا ما

  • amin_jhr
    amin_jhr | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    ۳۱۰دلار؟!میرم میان رده جدید شیائومی میگیرم ۲۸۰دلار که?

    • کیوان صمدی
      کیوان صمدی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

      خوب اون یک گوشیه و این ساعته. برای کسانی که میخوان یک ساعت هوشمند بگیرند من تیک واچ شیائومی رو پیشنهاد میکنم عالیه و قیمت خیلی پایینتری هم داره.

مطالب پیشنهادی