ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ توپ اژدها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Dragon Ball Legends

بازی دراگون بال

بازی دراگون بال بالاخره به عرضه جهانی رسید و حالا بازیکن‌های هر دو سیستم عامل iOS و اندروید می‌توانند به تجربه این عنوان بنشینند. همانگونه که در معرفی اجمالی بازی گفتیم، برخلاف بقیه عناوین مبارزه‌ای موبایل در بازی دراگون بال لجندز صفحه عمودی بوده و با یک دست می‌توانید تمام‌ کارها را انجام دهید.

در این عنوان با کشیدن انگشت‌تان به جهت‌های مختلف هم می‌توانید جا خالی دهید و هم به دشمن نزدیک شوید. با ضربه زدن روی صفحه نیز حمله می‌کنید. اگر خواستید از ضربه‌های قدرتی بزنید هم کافیست از کارت‌ها کمک بگیرید. با توجه به اینکه نامکو باندای در بازی دراگون بال هدف «بازی با یک دست» را پیش گرفته نباید انتظار نبردهای استراتژی محوری همانند شادوفایت 3 را داشت.

با این وجود بازی دراگون بال لجندز در راهی که پیش گرفته، تجربه خوب و جدیدی ارائه می‌دهد و بازیکن‌ها هم از آن راضی بوده‌اند. اگر به عناوین الهام گرفته از انیمه‌های ژاپنی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی موبایل Captain Tsubasa: Dream Team را هم از دست ندهید:

Dragon Ball Legends

Dragon Ball Legends

سازنده: Bandai Namco قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 410 مگابایت زبان:

Horizon

اگر می‌خواهید بهترین بازی جدید هفته را تجربه کنید، خیلی معطل‌تان نمی‌کنیم؛ آخرین اثر کچ‌اپ در هفته‌ای که عنوان خیلی مهمی منتشر نشد، توانست بهتر از بقیه ظاهر شود. Horizon همان فرمول همیشگی کچ‌اپ را ادامه داده و در آن کنترل فضاپیمایی را دارید که خودش حرکت می‌کند و تنها باید با کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست، مانع برخورد آن به دیوارها و موانع شوید. Horizon هرچند ایده جدیدی ندارد ولی به خاطر طراحی خوب محیط‌ها، اتمسفر زیبا و حرکت داینامیک دوربین همچنان سرگرم‌تان می‌کند.

Horizon

Horizon

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 54 / 183.1 مگابایت زبان:

Might & Magic Elemental Guardians

اگرچه یوبی‌سافت امروز با معرفی اساسینز کرید جدید تمام توجهات را به خود جلب کرد اما آن‌ها چند روز پیش یکی از معروف‌ترین فرنچایزهای خود را روی موبایل زنده کردند؛ بعد از حدود چهار سال، سری Might & Magic با Elemental Guardians به صنعت گیم بازگشت و با استقبال بعضی منتقدان هم روبه‌رو شد.

همانند خیلی از عناوین نقش آ‌فرینی این روزهای موبایل، در Elemental Guardians نیز گروهی از قهرمانان را دور یکدیگر جمع می‌کنید و به نبردهای مختلف می‌روید. هر شخصیت دارای قدرت و نقش متفاوت خود بوده و در طول مبارزات باید با توجه به این مسئله اعضای تیم‌تان را به جنگ بفرستید. همچنین می‌توانید قهرمانان را ارتقا دهید.

Might & Magic: Elemental Guardians

Might & Magic: Elemental Guardians

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 663 مگابایت زبان:

2048 Beat

2048 با طعم بیت‌باکس‌های حیوانات، 2048 Beat از دیدگاه گیم‌پلی تفاوت بزرگی با 2048 ندارد و دقیقا با همان مکانیزم‌ها طرف هستید. فقط جای اعداد را با حیوانات عوض کنید؛ باید بسته به اعدادی که روی هر حیوان نوشته شده، آن‌ها را روی یکدیگر بگذارید تا به حیواناتی با عددهای بالاتر برسید.

اما دو ویژگی باعث شده تا 2048 Beat نسبت به منبع الهام خود اثر متفاوت‌تری شود. یکی از آن‌ها به موسیقی باز می‌گردد. در طول بازی، حیوانات با بیت‌باکس‌هایی که انجام می‌دهند ریتمی متفاوت به 2048 Beat می‌بخشند. قدرت‌هایی که می‌توانید استفاده کنید نیز بعضا کارتان را برای رکوردشکنی راحت‌تر می‌کنند.

2048 BEAT

2048 BEAT

سازنده: WENEE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 136.8 / 29 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی