ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی‌ اس 10 سامسونگ احتمالاً مانند آیفون X پلاس به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز باشد

بنابر گزارش تازه منابع کره ای، موبایل پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ ممکن است به دوربین سه گانه اصلی مجهز باشد. وب سایت کره ای The Investor به نقل از تحلیلگران محلی می گوید که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

بنابر گزارش تازه منابع کره ای، موبایل پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ ممکن است به دوربین سه گانه اصلی مجهز باشد. وب سایت کره ای The Investor به نقل از تحلیلگران محلی می گوید که سامسونگ به این خاطر به فکر تجهیز پرچمدار خود به دوربین سه گانه افتاده که اپل هم قرار است آیفون X Plus را با ماژول مشابهی در سال 2019 عرضه کند.

در این گزارش همچنین صحبت هایی درباره سنسور سه بعدی به میان آمده که ممکن است در دوربین گلکسی اس 10 تعبیه شود و امکان ضبط محتویات با کیفیت سه بعدی را فراهم می آورد؛ از سلفی های سه بعدی گرفته تا محتویات دیگری که در محیط واقعیت افزوده کاربرد دارند. این سنسور سه بعدی لزوماً نیازمند یک دوربین سه گانه نخواهد بود اما چنین دوربینی می تواند مزایای دیگری مانند زوم اپتیکال بهبودیافته، افزایش وضوح تصویر و عملکرد عالی در شرایط کم نور داشته باشد.

در حال حاضر مشخصات دوربین سه گانه ای که سامسونگ ممکن است در گلکسی اس 10 به کار بگیرد نامشخص است. در این بین، هواوی از همین حالا اسمارت فونی با سه دوربین در پشت عرضه کرده که تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می کند. دوربین سه گانه هواوی P20 شامل یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، یک سنسور مونوکروم 20 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی است و سامسونگ هم احتمالاً به سراغ مشخصات مشابهی برود.

در نهایت گفتنی است که بنابر آخرین شایعات، خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ (که یک مدل 5.8 اینچی و یک مدل 6.3 اینچی را شامل می شود) در ماه ژانویه 2019 رونمایی خواهد؛ یعنی کمتر از یک سال بعد از گلکسی اس 9. اما هنوز برای نتیجه گیری زود است و سامسونگ هم فعلاً بیشترین تمرکزش را روی گلکسی نوت 9 گذاشته که تا چند ماه دیگر معرفی و روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • asdfgtb
    asdfgtb | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    گلکسی‌ اس 10 سامسونگ احتمالاً مانند آیفون X پلاس به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز باشد? ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی