ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی احتمالی موبایلی از سری گیمینگ ROG ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۸

چند وقت پیش ایسوس اشاره کرده بود که ممکن است موبایل هوشمندی مخصوص گیمرها بسازد. اکنون به نظر می‌رسد که تصمیم این شرکت جدی است و امیدوار است که تا پایان سال میلادی یک موبایل ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

چند وقت پیش ایسوس اشاره کرده بود که ممکن است موبایل هوشمندی مخصوص گیمرها بسازد. اکنون به نظر می‌رسد که تصمیم این شرکت جدی است و امیدوار است که تا پایان سال میلادی یک موبایل منحصر به فرد از سری گیمینگ ROG معرفی کند.

این تولید‌ کننده‌ی کامپیوتر و موبایل با انتشار یک تصویر به خصوص در توییتر از عرضه این موبایل خبر داد و خاطر نشان نمود که این گوشی به سری گیمینگ ROG (برگرفته شده از سرواژه های Republic of Gamers به معنی جمهوری گیمرها) تعلق دارد. عکس منتشر شده، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که به یک کنترلر بازی وصل شده است.

شایعات حاکی از آن است که ایسوس قصد دارد سیزدهم تیرماه از این موبایل رونمایی کند چرا که در پوستر لو رفته از این محصول چنین تارخی به چشم می‌خورد. از طرفی این وسیله به احتمال قوی گل سر سبد ایسوس در نمایشگاه Computex 2018 خواهد بود و در این مکان عرضه خواهد شد.

اطلاعات زیادی درباره این موبایل هنوز لو نرفته و هنوز رسانه‌ای از مشخصات، قیمت و بازار‌های هدف این محصول خبر ندارد و باید برای دانستن این مطالب بیشتر صبر کرد.

ایسوس شاید از شرکت های یکه تاز عرضه‌ی تولید موبایل به حساب نیاید اما منطقی است که این شرکت به سراغ تولید گوشی‌هایی مخصوص گیمر‌ها برود چرا که اکنون بسیاری از شرکت‌ها که محصولاتی مخصوص گیمر‌ها تولید می‌کنند، سراغ ساخت چنین دیوایس‌هایی رفته‌اند. در همین راستا آبانماه سال گذشته، کمپانی ریزر از ریزفون رونمایی نمود و شیائومی هم فروردین ماه از موبایل هوشمند بلک شارک ونمایی نمود.

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بلک شارک از نوع IPS LCD بود و از رزولوشن Full HD+ به همراه نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ بهره می برد. چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ دستگاه هم با سیستم خنک کننده مایع چند مرحله ای همراه شده بود و عملکرد بسیار مطلوبی را رقم می‌زد. حال باید دید گوشی مخصوص گیم ایسوس قادر خواهد بود با چنین موبایلی رقابت کند یا خیر.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به موبایل گیمینگ ریزر فون

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    ایول بابا ایسوس بهترینه برا بازی.
    فقط و فقط ایسوس

  • حجازی
    حجازی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    ببخشید فک کردم ایسره.....

مطالب پیشنهادی