ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 9
تکنولوژی

آیفون 9 دیرتر از سایر آیفون های 2018 به بازار می آید؟

به نظر می رسد اپل قصد دارد در سال جاری میلادی 4 آیفون جدید را معرفی کند. ولی احتمالاً آیفون 9 با تأخیر روانه بازار خواهد شد. بر اساس گزارش ها احتمالاً آیفون های 2018 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

به نظر می رسد اپل قصد دارد در سال جاری میلادی 4 آیفون جدید را معرفی کند. ولی احتمالاً آیفون 9 با تأخیر روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش ها احتمالاً آیفون های 2018 شامل نسل دوم آیفون 10 و نیز نسخه بزرگتر آیفون 10 پلاس، هر دو با نمایشگر OLED، یک نسخه ارزان قیمت تر آیفون 10 با نمایشگر LCD (با نام احتمالی آیفون 9) و نسل دوم آیفون SE خواهند بود. سه مدل اول قرار است در شهریور تا مهر ماه معرفی شوند، در حالی که آیفون SE جدید احتمالاً در خرداد تا تیر رونمایی خواهد شد.

بر اساس ادعای وبسایت خبری «the bell» از کره جنوبی، آیفون های بهره مند از نمایشگر OLED پس از معرفی و در شهریور تا مهر روانه بازارها می شوند. در حالی که مدل بهره مند از نمایشگر LCD با اندازه 6.1 اینچی دو ماه پس از آن و در آبان تا آذر سال جاری روانه بازار خواهد شد.

آیفون 9
رندر غیر رسمی منتشر شده از آیفون های 2018: از راست به چپ: نسخه پلاسِ جایگزین آیفون 10، آیفون 9 با نمایشگر LCD و جایگزین آیفون 10. البته نسل دوم آیفون SE در این رندر نشان داده نشده است.

بنا بر گزارش های پیشین، کمپانی های Japan Display و ال جی تولید پنل های LCD آیفون 9 را به عهده دارند و تلاش می کنند به بازده مورد نظر دست یابند. در گزارش اخیر ادعا شده که تولید نمایشگرهای LCD به مشکل نشت نور بر خورده؛ مشکلی که از تعبیه بریدگی بالای نمایشگر برای نمونه های LCD حاصل شده. به این ترتیب تولید انبوه گوشی مورد بحث عقب تر از زمان بندی معمول پیش می رود.

در گزارش اخیر به منبعی که این موضوع را اعلام کرده اشاره ای نشده. از سوی دیگر منبع دیگری صحت موضوع تأخیر عرضه را رد یا تأیید نکرده. با این حال چندان هم تعجب بر انگیز نخواهد بود اگر تأخیری در عرضه آیفون های آتی شاهد باشیم، چرا که پیش از این نیز عرضه آیفون 10 در سال 2017 در حدود 2 ماه به تأخیر افتاده بود.

پیش از این تصاویر رندرهایی از آیفون 9 منتشر شده بود که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    دیجیاتو یه مقاله در مورد شماره گذاری آیفون ها بذار من که نفمیدم اول ۱۰می یاد بعدا ۹

مطالب پیشنهادی