ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه بازی Vampyr منتشر شد [تماشا کنید]

چیزی تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی های ماه جاری میلادی یعنی بازی Vampyr نمانده است. وظیفه توسعه این بازی برعهده استودیو DONTNOD بوده که پیش از این عناوینی مانند Remember Me و Life ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

چیزی تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی های ماه جاری میلادی یعنی بازی Vampyr نمانده است. وظیفه توسعه این بازی برعهده استودیو DONTNOD بوده که پیش از این عناوینی مانند Remember Me و Life is Strange در کارنامه آن ها دیده می شود.

در ومپایر ما در نقش دکتر جاناتان رید به عنوان یک پزشک متخصص انتقال خون قرار خواهیم گرفت. او بعد از بازگشت خود به لندن، به یک خون آشام تبدیل شده، مردم شهر با فراگیر شدن یک بیماری وحشتناک دست و پنجه نرم می کنند و ظاهراً دکتر رید، تنها امید برای متوقف کردن این مریضی است.

تریلر زمان عرضه بازی که امروز منتشر شده، برشی از زندگی شخصیت اصلی بازی را نشان داده و از درگیری های ذهنی او در کمک به مردم به عنوان یک دکتر یا عمل به غریزه اش به عنوان یک خون آشام می گوید.

هر یک از شهروندان لندن جزیی از یک کلونی انسانی هستند. هر اتفاقی برای آن ها، روی سرنوشت دیگر اعضای شهر نیز تاثیر خواهد گذاشت. این افراد زندگی خودشان را داشته و با چالش های شخصی مخصوص به خود درگیر هستند.

 

از سوی دیگر، دکتر رید یک خون آشام است و سریع ترین راه برای رسیدن به قدرت های بیشتر برای او، نوشیدن خون خواهد بود. در بازی Vampyr موضوع «آیا کسی را بکشم یا نه» نخواهد بود بلکه شما با چالش «چه کسی را بکشم» روبرو هستید و از همین سو، هر کدام از این شهروندان یک منبع قدرت فوق العاده به شمار می روند.

جاناتان باید میان آن که چه کسانی را نجات داده و چه کسانی را به قتل برساند انتخاب کند. در واقع، نجات یا از بین بردن لندن، به طور کامل در دست شما خواهد بود.

ومپایر 15 خرداد برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. یک ساعت ابتدایی این بازی در یوتیوب منتشر شده و تا کنون واکنش ها نسبت به آن بسیار مثبت و امیدوار کننده بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    منتظرتم

مطالب پیشنهادی