ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروتکل CTF
تکنولوژی

پیش نمایش جدید ویندوز 10 منتشر شد؛ بهبود قابلیت Sets و اتصال وایرلس به پروژکتورها

آپدیت ویندوز 10 مرتبا ادامه دارد. در همین راستا مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه پیش‌نمایش جدیدی از ویندوز 10 را منتشر کرده است. در این پیش نمایش شاهد ارتقای عملکرد قابلیت‌هایی همچون Sets، وایرلس پروجکشن، RSAT ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

آپدیت ویندوز 10 مرتبا ادامه دارد. در همین راستا مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه پیش‌نمایش جدیدی از ویندوز 10 را منتشر کرده است. در این پیش نمایش شاهد ارتقای عملکرد قابلیت‌هایی همچون Sets، وایرلس پروجکشن، RSAT و همچنین بهبودهایی در مرورگر اِج و تجربه نصب برنامه‌ها خواهید بود.

بیلد جدید ویندوز جزو زیرشاخه های آپدیت رد استون 5 به شمار می‌رود که مایکروسافت تا چند ماه دیگر آن را منتشر می‌کند. تا امروز، پنج آپدیت بزرگ و عمده برای ویندوز 10 منتشر شده که به ترتیب آپدیت‌های نوامبر، آپدیت سالیانه، آپدیت Creators، آپدیت Fall Creators و در نهایت آپدیت آوریل 2018 را شامل می‌شوند.

آپدیت ویندوز 10

در بیلد جدیدی که از آن صحبت می‌کنیم، مایکروسافت تمرکز زیادی بر قابلیت Sets داشته و تلاش کرده که آن را نسبت به بیلد‌های قبلی ارتقاء بدهد. اگر با Sets آشنا نیستید، باید بدانید که در جدیدترین آپدیت‌های ویندوز می‌توانید درست مثل یک مرورگر برنامه‌ها و پنجره‌های مختلف را در قالب تب‌های کنار هم چیده شده مشاهده و مدیریت نمایید.

با این آپدیت حالا هر بار که روی دکمه + در یک پنجره Sets کلیک کنید، در تب جدید باز شده آخرین اپلیکیشن‌هایی که از آن‌ها بازدید کرده‌اید به نمایش درمی‌آیند. در واقع اگر بخواهیم بهتر بگوییم، این اپلیکیشن‌ها به شما پیشنهاد می‌شوند به اضافه این که به فهرست کلیه اپلیکیشن‌های نصب شده در ویندوز نیز از همین قسمت دسترسی خواهید داشت.

آپدیت ویندوز 10

اما بهبود بعدی، در گزینه وایرلس پروجکشن ویندوز صورت گرفته است. حالا در صورت اتصال به یک پروژکتور بی‌سیم بنری در بالای صفحه پدیدار می‌‌شود. از این بنر قادر هستید که وضعیت اتصال‌تان را چک کنید یا در صورت تمایل اتصال را قطع و مجددا به یک پروژکتور دیگر وصل شوید. همچنین امکان تنظیم اتصال (از جمله تنظیم میزان تأخیر در پخش تصویر) را هم به لطف سه حالت مختلف گیم، ویدیو و Productivity (حالت پیش‌فرض) را نیز در اختیار خواهید داشت.

اما در مورد مرورگر اِج، حالا پشتیبانی از API مهم Web Authentication را داریم که می‌تواند برای ورود به حساب‌ کاربری در وبسایت‌های مختلف بدون نیاز به تایپ رمز عبور کاربرد داشته باشد. و در نهایت باید بدانید که در بیلدهای جدید ویندوز دیگر نیازی به به‌روزرسانی دستی RSAT (یا Microsoft Remote Server Administration Tools) نیست و این کار به صورت خودکار انجام خواهد شد.

این آپدیت ویندوز 10 به طور خودکار روی سیستم شما نصب می‌شود، مگر آنکه آپدیت‌های اتوماتیک را خاموش کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Geektus
    Geektus | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    مایکروسافت گیت هاب رو خرید

  • یحیی اسفندیاری
    یحیی اسفندیاری | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    آپدیت جدید ویندوز10 برای بعضی از برنامه های کرک شده من مشکلاتی ایجاد کرده و مجبور شدم برگردم به نسخه قبلی ویندوز10.ولی میدونم مشکل از کرک برنامه های من هست و توی بهتر شدن ویندوز هیچ شکی نیست

مطالب پیشنهادی