ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

macos 10.14
تکنولوژی

ویدیوی فاش شده از macOS 10.14 خبر از حالت تاریک می دهد

تنها ساعاتی پیش از شروع کنفرانس ویژه توسعه دهندگان اپل (WWDC 2018) ویدیوی فاش شده خبر از یک قابلیت جدید در macOS 10.14 می دهد: «dark mode» یا «حالت تاریک». بنا بر گمانه زنی ها ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

تنها ساعاتی پیش از شروع کنفرانس ویژه توسعه دهندگان اپل (WWDC 2018) ویدیوی فاش شده خبر از یک قابلیت جدید در macOS 10.14 می دهد: «dark mode» یا «حالت تاریک».

بنا بر گمانه زنی ها انتظار می رود اپل در رویداد پیش رو از به روز رسانی هایی برای سیستم عامل های iOS ،macOS ،tvOS و نیز watchOS رونمایی کند.

یکی از توسعه دهندگان به نام «Steve Troughton-Smith» ویدیویی 30 ثانیه از پیش نمایش سیستم عامل macOS جدید را منتشر کرده که در آن نرم افزار ویژه توسعه دهندگان با تم تاریک نشان داده می شود.

علاوه بر این تصاویری از «Xcode 10» منتشر شده. Xcode  محیط توسعه مجتمعی است که ابزاری برای توسعه دهنده نرم افزار را فراهم می کند. این ابزار برای توسعه برنامه ها برای سیستم عامل مک او اس 10 به کار می رود.

macos 10.14

البته همین حالا هم مک او اس قابلیت dark mode را دارد (با رفتن به بخش System Preferences و General settings)، ولی با فعال کردن آن تنها داک و منو به این رنگ در می آیند و نه تمام محیط سیستم عامل.

با قابلیت جدید علاوه بر محیط تاریک نرم افزار، سطل زباله (Trash) به رنگ تیره تری در می آید. به این ترتیب به نظر می رسد قابلیت تاریک جدید در تمام محیط سیستم عامل و به طور گسترده توسط اپل پیاده سازی شده است.

همچنین فردی که ویدیو را منتشر کرده اشاره به آیکون اپ Apple News و اپ استور با پیش نمایش ویدیو نموده است.

گمانه زنی های بسیاری در مورد قابلیت های جدید macOS 10.14 مطرح شده. یکی از این موارد به یکپارچه شدن مک با اپ های iOS باز می گردد که می تواند قابلیتی کاربردی باشد.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل از فردا، 14 خرداد ماه در سن خوزه ایالت کالیفرنیا آغاز می شود. با پوشش دیجیاتو از این رویداد همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • WithoutBrain1994
    WithoutBrain1994 | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    دیدن حالت تاریک ویندوز مورد پسند بوده، گفتن ما هم بذاریم ?

  • D D
    D D | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    فکر نکنم کار سختی باشه که اینقدر طولش دادن. تغیرر رنگ المان ها کار سختی نیس که

مطالب پیشنهادی