ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عکس‌ و ویدیو‌یی از طرح مفهومی سرفس فون تاشو

تا به حال شایعات و پتنت های زیادی منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال کار بر روی موبایل‌های سرفس تاشو است. به نظر می‌رسد که روی این موبایل‌ها نسخه‌ی بخصوصی از ویندوز 10 به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

تا به حال شایعات و پتنت های زیادی منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال کار بر روی موبایل‌های سرفس تاشو است. به نظر می‌رسد که روی این موبایل‌ها نسخه‌ی بخصوصی از ویندوز 10 به نام اندرومدا نصب شده است. پیش از این رندر‌ها و پتنت‌های زیادی از این گجت منتشر شده بود اما اکنون عکس ‌ها و ویدیویی جدید توسط مایکروسافت منتشر شده که به طرح مفهومی سرفس فون تاشو اختصاص دارند.

این طرح‌ مفهومی توسط Dohyun Kim خلق شده و به ظاهر مدل‌های قبلی سرفس شباهت دارد چرا که نشانه‌های همیشگی این مدل‌ها در آن تعبیه شده است. جالب اینجاست که این طرح مفهومی در راستای پتنت‌های منتشر شده قبلی این کمپانی بوده و لولای به نمایش درآمده در آنها را تایید می‌کند. این لولا همچنین بر اساس نحوه‌ی قرارگیری‌اش (حتی اگر به صورت یک چادر هم قرار بگیرد) قادر خواهد بود اطلاعات مختلفی را در خود به نمایش بگذارد.

چند روز پیش در کیت توسعه نرم افزار (SDK) ویندوز 10 کدهایی مشاهده شده که اشاره به سیستم عامل اندرومدا دارد. سیستم عاملی که قرار است در سرفس فون تاشو مایکروسافت تعبیه شوند.

با مشاهده‌ی این کد‌ها متوجه می‌شویم که سیستم عامل اندرومدا از هر دو پردازنده های مبتنی بر معماری x86 و نیز مبتنی بر ARM پشتیبانی می کند. با این حال احتمالاً دستگاه نهاییِ مبتنی بر این سیستم عامل به پردازنده های ARM مجهز خواهد شد.

علاوه بر اینها کدی که در کیت توسعه نرم افزار یافت شده، شامل ارجاعاتی به «WindowsCoreOS» است که ویندوز 10 را به پلتفرمی ماژولار بدل می کند. همچنین به «Polaris» اشاره شده که در واقع نسخه ای از «سی شل» (یک پیش پردازنده دستور که عموماً در یک پنجره متنی اجرا می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد تا دستورها را در آن تایپ و اجرا کند) است.

 

تماشا کنید: طرح دیگری از سرفس فون 2018

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yasinnn
    yasinnn | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    امیدوارم همه چیزش تاپ باشه کیفیت صفحه نمایش از سامسونگ و اپل بالاتر باشه دوربین زایس با لنز های پنجگانه باشه اسنپدراگون هزار برای خودش توسعه بده و باتری هم اگه انقلابی باشه که حرف نداره

    • Gol pesar
      Gol pesar | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

      احتمالا باشه بخصوص در زمينه صفحه نمايش، اما عموما چون دستگاه در رده دستگاه هاي سازماني قرار ميگيره انتظار دوربين خوب نبايد داشت، انتظار حضور زايس رو هم نبايد داشت... چون زايس در بخش موبايل به شكل انحصاري با نوكيا همكاري داشت و الانم مجدد برگشته...

      مهمترين چيز اينه كه سيستم عامل يا شل ويندوزي كه ميخوان براش درست كنن كاملاپخته و كارا باشه

مطالب پیشنهادی