ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در iOS 12 کارپلی از ویز و گوگل مپس پشتیبانی خواهد کرد

کمپانی اپل از پیاده سازی تغییراتی قابل توجه در برخی اپلیکیشن های iOS 12 خبر داده که شامل کارپلی، Apple Books، Apple NewsVoice Memos می شود. کارپلی رابط کاربری خودروی اپل برای iOS است که در بسیاری ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۰

کمپانی اپل از پیاده سازی تغییراتی قابل توجه در برخی اپلیکیشن های iOS 12 خبر داده که شامل کارپلی، Apple Books، Apple NewsVoice Memos می شود.

کارپلی رابط کاربری خودروی اپل برای iOS است که در بسیاری از ماشین های مدرن حضور دارد و پس از اتصال موبایل اپ های آن روی اسکرین به نمایش درمی آیند.

کارپلی پیش از این هم در برخی موارد محدود امکان پشتیبانی از نقشه شرکت های دیگر را داشت اما مسیریابی از مواردی بود که اپل کاربرانش را به سرویس های خودش محدود می کرد. با این حال نقشه خود اپل چندان دوست داشتنی نیست و علی رغم بهینه سازی های متعدد، برنامه های رقیب نظیر ویز مزیت های بسیاری نسبت به آن دارند.

حالا اما اپل اعلام کرده iOS 12 امکان مسیریابی با استفاده از نقشه های شخص ثالث نظیر ویز و گوگل مپس را برای کارپلی ۲ به ارمغان خواهد آورد. از آنجایی که ممکن است برخی کاربران با اپ های دیگر آشنایی و انس بیشتری داشته باشند، فراهم کردن امکان استفاده از آنها در کارپلی حین رانندگی، یک مزیت قابل توجه به شمار می رود.

 

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید.

اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی