ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر بدون حاشیه موبایل لنوو Z5
تکنولوژی

رویایی که بر باد رفت؛ موبایل لنوو Z5 آنقدرها هم بدون حاشیه نیست

مدتی هست که کمپانی Lenovo تصاویری بریده شده از موبایل جدید خود لنوو Z5 منتشر می سازد و با اعلام این که نمایشگر این موبایل ۹۵ درصد از پنل جلویی را اشعال کرده است همه را به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

مدتی هست که کمپانی Lenovo تصاویری بریده شده از موبایل جدید خود لنوو Z5 منتشر می سازد و با اعلام این که نمایشگر این موبایل ۹۵ درصد از پنل جلویی را اشعال کرده است همه را به این نتیجه رساند که با یک موبایل با نمایشگر واقعاً‌ تمام صفحه مواجه خواهیم بود. اما افشای تصویری تازه این رویا را به باد داد.

با توجه به تصویری که کمپانی سازنده از موبایل معرفی نشده خود منتشر کرده بود برخی نگران بودند که شاید با یک موبایل با بریدگی بالای نمایشگر مواجه باشیم، اما امروز تصویری از لنوو Z5 منتشر شده که غافلگیری متفاوتی دارد؛ یک حاشیه نسبتاً قابل توجه در زیر نمایشگر.

نمایشگر بدون حاشیه موبایل لنوو Z5

بدین ترتیب محصول تازه چینی ها گرچه واقعاً از حاشیه های ناچیزی در سه سمت نمایشگر برخوردار است، اما یک پنل تمام صفحه واقعی هنوز هم دست نیافتنی باقی می ماند. ضمن این که با توجه به حاشیه زیر نمایشگر، معمای محل تعبیه دوربین اصلی و سایر سنسورهای ضروری نیز حل می شود.

با همه این ها هنوز برای نا امید شدن کمی زود است، چون نمی توانیم صحت تصویر منتشر شده را به صورت قطعی تایید کنیم. اما اگر باور کنیم که لنوو Z5 واقعاً به همین شکل روانه بازار می شود، باز هم می بایست هنر مهندسین شرکت سازنده را تحسین کنیم، به خصوص که احتمال زیادی وجود دارد که اسپیکر مکالمه این موبایل در زیر نمایشگر آن تعبیه شده باشد و صدا از طریق القای استخوانی به گوش کاربر برسد. تجربه ای که پیش از این توسط شارپ و موبایل Aquos عملی بودن آن به اثبات رسیده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • I.G.I
    I.G.I | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    بازم عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی