ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گروه بندی نوتیفیکیشن ها
تکنولوژی

امکان گروه بندی نوتیفیکیشن ها در iOS 12 فراهم خواهد شد

اتفاقی که بسیاری از کاربران اپل منتظر آن بودند بالاخره رخ داده و iOS 12 قابلیت گروه بندی نوتیفیکیشن ها را با خود به آیفون می آورد. با افزایش میزان استفاده کاربران از موبایل های هوشمند ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۷

اتفاقی که بسیاری از کاربران اپل منتظر آن بودند بالاخره رخ داده و iOS 12 قابلیت گروه بندی نوتیفیکیشن ها را با خود به آیفون می آورد.

با افزایش میزان استفاده کاربران از موبایل های هوشمند و گسترش دامنه اپ ها میزان نمایش اعلان های آزار دهنده نیز بیش از پیش افزایش یافته اما تا حالا اپل فکری به حال آن نکرده بود.

امشب اما برای آن دسته از کاربرانی که از اعلان های پایان ناپذیر کلافه شده بودند لحظه موعود بود چرا که اپل اعلام کرد iOS 12 امکان گروه بندی اعلان ها و مدیریت آنها در لاک اسکرین را فراهم خواهد کرد.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد نوتیفیکیشن ها را گروه بندی کرده و با کشیدن انگشت روی نمایشگر آنها را پاکسازی کند. علاوه بر این می توانید نمایش اعلان را تا زمان خاصی مثل پایان جلسه به تعویق انداخته و حتی برخی اپ ها را از ارسال اعلان به لاک اسکرین محروم کنید.

این دسته از پیام ها به مرکز اعلان خواهند رفت و اگر این قابلیت به نظرتان آشنا می آید به این خاطر است که گوگل قبلا آنها را معرفی کرده بود.

معرفی ویژگی هایی از این دست در راستای تلاش های اپل برای کاهش اعتیاد کاربران به موبایل قرار دارد که پیش از این به انتقادهایی از این کمپانی منجر شده بود.

 

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید.

اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی