ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل انویدیا GeForce
تکنولوژی

مدیرعامل انویدیا: هنوز زمان زیادی تا عرضه نسل بعد پردازشگرهای گرافیکی GeForce باقی مانده

نمایشگاه کامپیوتکس از دیروز در تایوان آغاز به کار کرد. به همین مناسبت آقای هوانگ (Huang) مدیرعامل کمپانی انویدیا در خلال یک کنفرانس خبری به ارائه آخرین دستاوردهای شرکت تحت مدیریتش پرداخت. او در همین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۹

نمایشگاه کامپیوتکس از دیروز در تایوان آغاز به کار کرد. به همین مناسبت آقای هوانگ (Huang) مدیرعامل کمپانی انویدیا در خلال یک کنفرانس خبری به ارائه آخرین دستاوردهای شرکت تحت مدیریتش پرداخت. او در همین مراسم اعلام کرد که هنوز زمان زیادی تا عرضه نسل بعد پردازشگرهای گرافیکی GeForce مانده.

بسیاری از شنیدن چنین خبری متعجب نشدند. هیچ یک از منابع داخل شرکت و در میان شرکای سخت افزاری انویدیا اشاره ای به در شرف رونمایی بودن معماری جدید پردازشگرهای گرافیکی این شرکت نکرده اند.

با این حال به لطف محبوبیت روز افزون گیمینگ در حوزه رایانه های رومیزی (با تشکر از بازی های بتل رویالی مثل پابجی) و همچین رونق ماینینگ ارز های رمزپایه فروش کارت های گرافیکی کلاس GTX انویدیا در طی ۵ سال گذشته حدود ۳ برابر افزایش یافته است.

کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti انویدیا

آقای هوآنگ در ادامه صحبت های خود گریزی نیز به دیگر حوزه های فعالیت شرکت تحت مدیریتش، از جمله یادگیری عمیق، هوش مصنوعی و اتوموبیل های خودران زد و برنامه های شرکتش را در این زمینه تشریح نمود.

در انتهای مراسم فردی از مدیرعامل انویدیا در خصوص زمان ورود معماری Volta به حوزه گیمینگ پرسید که جواب مشابهی با قبل دریافت کرد. هوانگ در ادامه توضیح داد که بسیاری از گیمرها به خاطر تقاضای بالای حوزه ماینیگ از دسترسی به برخی کارت های گرافیکی سری GeForce باز ماندند، ولی نباید فراموش کنیم که هنوز هم مدل های GTX 1080 و 1080 Ti قدرتمندترین و بهترین کارت های گرافیک برای انجام بازی ها هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی