ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل لنز
تکنولوژی

اپلیکیشن مستقل گوگل لنز منتشر شد؛ جهان اطراف را بهتر بشناسید

ساعاتی پیش گوگل اپلیکیشن مستقل گوگل لنز را در پلی‌استور منتشر کرد. در حال حاضر سرویس لنز به طرق مختلف در بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی قابل دسترسی است، اما حالا روش بسیار ساده‌تری برای دسترسی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

ساعاتی پیش گوگل اپلیکیشن مستقل گوگل لنز را در پلی‌استور منتشر کرد. در حال حاضر سرویس لنز به طرق مختلف در بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی قابل دسترسی است، اما حالا روش بسیار ساده‌تری برای دسترسی به پلتفرم بینایی رایانه‌ای گوگل در اختیار دارید.

با انتشار گوگل لنز در قامت یک اپلیکیشن مستقل قابلیت تازه‌ای به آن اضافه نشده بلکه هدف دانلود ساده‌تر آن برای دیوایس‌های مختلف بوده است. کافیست اپلیکیشن را باز کنید تا لنز از طریق دوربین موبایل اشیاء جهان اطرافتان را اسکن کرده و به لطف هوش مصنوعی پیشرفته‌اش آن‌ها را تحلیل کند.

به نظر می‌رسد که گوگل لنز با تمام دیوایس‌های اندرویدی مبتنی بر نسخه 6.0 (مارشملو) به بعد سازگاری دارد. به محض این که اپ را باز می‌کنید، منظره‌یاب (Viewfinder) نمایان می‌شود تا بتوانید کار اسکن اشیای اطراف را آغاز کنید. درست مثل نسخه گوگل اسیستنت لنز، وقتی که به طور مثال اپلیکیشن یک حیوان را تشخیص می‌دهد می‌توانید با اشاره روی آن حیوان و با جستجوی در اینترنت اطلاعات بیشتری در مورد سوژه دریافت کنید.

گوگل لنز

نکته خوب این که نتایج جستجو قابل کپی/پیست کردن هم هستند و می‌توانید بلافاصله اطلاعات به نمایش درآمده را به اپلیکیشن‌های آفیس یا یادداشت‌برداری‌تان بفرستید. البته به نظر می‌رسد که این ویژگی هنوز روی دیوایس‌های وان پلاس با مشکل مواجه است اما روی بسیاری از دیوایس‌ها به درستی کار می‌کند.

در حال حاضر تعداد پرشماری از گوشی‌های اندرویدی به امکانات لنز از طریق گوگل اسیستنت دسترسی دارند. بنابراین انتشار اپلیکیشن مستقل لنز خبر چندان هیجان انگیزی نیست. برای مدتی، اپلیکیشن لنز صرفا در انحصار گوشی‌های پیکسل قرار داشت اما گوگل از چند هفته پیش انتشار این اپ برای طیف گسترده‌تری از دیوایس‌های اندرویدی را آغاز کرده است.

برای دانلود نسخه مستقل گوگل لنز می‌توانید همین حالا به پلی‌استور مراجعه نمایید. در صورت مواجه شدن با مشکل، گوگل لنز را می‌توانید از وبسایت APK Mirror هم دانلود کنید.

Google Lens

Google Lens

سازنده: Google قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • alone boy
    alone boy | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    از اینجا دانلود کنید
    dailymobile.ir/39926/google-lens-android

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی