ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

آیا محدودیت زمانی ویدیوهای اینستاگرام به یک ساعت افزایش پیدا می‌کند؟

به نظر می‌رسد اینستاگرام در صدد آن است که محدودیت‌های فعلی برای طول ویدیوها را از میان بردارد. وال استریت ژورنال ساعاتی پیش گزارشی در مورد «یک قابلیت جدید» در اینستاگرام منتشر کرده که به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

به نظر می‌رسد اینستاگرام در صدد آن است که محدودیت‌های فعلی برای طول ویدیوها را از میان بردارد. وال استریت ژورنال ساعاتی پیش گزارشی در مورد «یک قابلیت جدید» در اینستاگرام منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد کلیپ‌هایی به طول یک ساعت را در این شبکه اجتماعی بارگذاری کنند.

در صورت به تحقق پیوستن این موضوع، راهی برای کاربران باز می‌شود که با خلاقیت خود بتوانند فضای اینستاگرام را به یوتوب و شرکت مادر این اپلیکیشن یعنی فیسبوک نزدیک‌تر سازند. وال استریت ژورنال البته این قابلیت را یک خصوصیت آزمایشی توصیف کرده، بنابراین هنوز آمدن یا نیامدنش روی این پلتفرم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در ادامه گزارش می‌خوانیم که قابلیت جدید روی «ویدیوهای عمودی» متمرکز خواهد بود. از آنجا که استوری‌ها به طور پیش‌فرض در حالت عمودی فیلمبرداری می‌شوند، احتمال دارد که خصوصیت ویدیوهای یک ساعته مربوط به بخش استوری‌ها باشد. با این وجود در هیچ کجای گزارش وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره صریحی نشده است.

اینستاگرام

بنابراین باید این احتمال را هم در نظر گرفت که پست ویدیوهای یک ساعته شامل پست‌های معمولی تایملاین هم بشود. همانطور که می‌دانید، در حال حاضر ویدیوهای بارگذاری شده در استوری نهایتا می‌توانند 15 ثانیه باشند. این مقدار برای ویدیوهای فید اصلی کمی بیشتر است و به 60 ثانیه می‌رسد.

از آنجا که طبق آخرین گزارشات اینستاگرام تا پایان نوامبر سال گذشته در بخش استوری‌ها  300 میلیون کاربر فعال روزانه داشته، احتمال این که محدودیت 15 ثانیه‌ای برای این بخش از میان برداشته شود کم نیست.

وال استریت ژورنال در انتهای گزارش خود به مشورت اینستاگرام با ناشران و تولیدکنندگان محتوا اشاره کرده که ظاهرا «طی هفته‌های اخیر» جلساتی با یکدیگر برگزار نموده و در مورد انتشار ویدیوهای طولانی‌تر در این پلتفرم گفتگو کرده‌اند.

در هر صورت هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست و تمام این حرف‌ها تا زمان تأیید رسمی اینستاگرام در حد شایعه باقی خواهند ماند. اما برداشته شدن محدودیت‌های زمانی برای ویدیوها مطمئنا موضوعی است که کاربران پرشمار این شبکه اجتماعی از آن استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    چرا یوتیوب را میریزید تو اینستا

  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    اگه ویدیو ها اتوماتیک پخش بشه که بیچاره می شیم من همین الان هم به خاطر پخش شدن اتوماتیک بیشتر اوقات از مرورگر گوشی استفاده می کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی