ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

موجودی شیائومی Mi 8 در کمتر از یک دقیقه در چین فروخته شد

هفته پیش چینی‌ها از شیائومی Mi 8 رونمایی کردند و قرار بود روز گذشته در چین فروش اولیه آن آغاز شود و خریداران برای ثبت نام و دریافت موبایل اقدام کنند. گویا محبوبیت این موبایل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

هفته پیش چینی‌ها از شیائومی Mi 8 رونمایی کردند و قرار بود روز گذشته در چین فروش اولیه آن آغاز شود و خریداران برای ثبت نام و دریافت موبایل اقدام کنند. گویا محبوبیت این موبایل ارزان قیمت و قدرتمند به قدری بالا بوده که کمتر از یک دقیقه طول کشید تا موجودی آن به اتمام برسد.

به طور دقیقتر اگر بخواهید بدانید، ۳۷ ثانیه زمانی بود که شهروندان چینی تمام موجودی شیائومی Mi 8 را خریداری کردند و فاکتور قیمت احتمالا یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن به حساب می‌آید.

شیائومی Mi 8
تبلیغات Mi 8 در چین

با قیمت ۴۲۰ دلاری، شیائومی Mi 8 قابلیت‌های بسیاری برای ارائه دارد و شباهت آن به آیفون X نیز یکی دیگر از فاکتورها و عوامل فروش به حساب می‌آید. تنها تفاوت ظاهری فاحش اما یک حاشیه نسبتا ضخیم در قسمت پایینی موبایل است.

اما در بعد سخت‌افزاری، شیائومی Mi 8 سنگ تمام گذاشته و از اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و حافظه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی استفاده می‌کند. دوربین دوگانه در قسمت پشتی از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که تلفیق آن با فناوری هوش مصنوعی، امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که شیائومی Mi 8 را بسیار شبیه به آیفون X جلوه می‌دهد. در حقیقت این موبایل اولین اندرویدی مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • اردلان
    اردلان | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    اتمام موجودی در کمتر از 37 ثانیه.
    غیر از این هم انتظاری نمی رفت.
    قیمت پایین با این سخت افزار و کیفیت ساخت، ملاک این همه طرفداره.
    ضمن اینکه باید گفته ی مدیر اپل رو هم در نظر بگیریم‌که گفته قیمت تمام شده ی ساخت گوشی آیفون ایکس، 230 دلار برای شرکت آب خورده.
    اونوقت با این قیمت گزاف میفروشن.
    باید با ایجاد رقابت، قیمتها کاهش پیدا بکنه تا دست همه به تکنولوژی ها جدید برسه.

  • pars
    pars | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    این مشخصات غول و امکانات زیاد با این قیمت پایین و مقرون بصرفه باید هم همین بشه

  • محمد
    محمد | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    گوشیهای شیائومی واقعا عالیند،رابط کاربری فوق العاده سبکی داره ، من حدود دوساله mi4 دارم که نسبت به روز اولش هیچ افت سرعتی نداشته با سامسونگ j7 که مقایسه کردم از هر لحاظ سرتر بود ،
    پول بیشتر دادن دلیل بر کیفیت بیشتر نیس، سامسونک و اپل بیشتر پول برندشونا میگیرند، گوشیهای سامسونگ فقط پنل نمایشگرشون که oledهست بهتره که اونم اگه شکست یا خراب شد هزینه تعمیرشم بمراتب بالاتره...

  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    قابل توجه دوستانی که شیائومی و شرکت های نوظهور رو بنجل ساز میدونند تو 1 دقیقه تموم شد موجودی انبار در چین. ویوو اولین گوشی با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر رو ساخت. وان پلاس سریعترین گوشی اندرویدی رو ساخته. اوپو بهترین میانرده نسبت به قیمت رو به بازار ارائه کرده. ویوو به زودی اولین گوشی واقعا بی حاشیه رو به بازار ارائه میکنه.
    دیگه زمانش رسیده نگرشمون رو در مورد این استارتاپ ها عوض کنیم. در شرایط فعلی تنها این شرکت ها هستند که قیمت گوشی ها رو کمی قابل تحمل نگه داشتند.

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    زنده باد شیائومی
    دوستانی که شیائومی دارند به زودی رابط کاربری می یو 10 ارائه میشه
    حتی برای گوشی های قدیمی و دو سال پیش
    که فناوری هوش مصنوعی برای دوربین گوشی ها رو به ارمغان میاره ..و بسیاری امکانات دیگر
    من ردمی 3 اس دارم ..از همون دو سال پیش
    همیشه مرتب اپدیت میشه

مطالب پیشنهادی