ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل گیمینگ آنر پلی با چیپست کایرین 970 و قیمتی بسیار معقول معرفی شد

موبایل های گیمینگ در حال حاضر به تازه ترین ترند صنعت موبایل های هوشمند تبدیل شده اند و هر شرکتی می خواهد سهمی از این بازار داشته باشد. حالا کمپانی هواوی، از برند اقتصادی آنر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

موبایل های گیمینگ در حال حاضر به تازه ترین ترند صنعت موبایل های هوشمند تبدیل شده اند و هر شرکتی می خواهد سهمی از این بازار داشته باشد. حالا کمپانی هواوی، از برند اقتصادی آنر برای عرضه موبایل گیمینگی ارزان قیمت استفاده کرده است؛ با آنر پلی آشنا شوید.

پیش از هر چیز باید کار با قیمت دستگاه آغاز کرد که تنها 310 دلار روی دست تان هزینه می گذارد. اشاره به قیمت از همین ابتدا به آن خاطر اهمیت داشت که احتمالاً انتظار ندارید با پرداخت چنین مبلغی، به چیپست کایرین 970 هواوی دست پیدا کنید. گفتنی است که قابلیتی به نام GPU Turbo هم در دستگاه وجود دارد که پرفورمنس پردازشگر گرافیکی را بیش از پیش افزایش می دهد.

موبایل گیمینگ آنر پلی

گرافیک دستگاه روی نمایشگری 6.3 اینچی با نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن 1080x2280 رندر می شود و تکنولوژی صوتی Histen چینی ها، دستیابی به صدای سه بعدی و مجازی سازی 7.1 کاناله را امکان پذیر می کند. مدل پایه دستگاه قرار است به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد؛ اما با پرداخت 375 دلار می توانید مدلی با حافظه رم 6 گیگابایتی دریافت کنید.

موبایل آنر پلی باتری 3750 میلی آمپر ساعتی را زیر شنل خود جای داده که با استانداردهای رایج، ظرفیت بسیار خوبی به حساب می آید. ناگفته نماند که این نخستین موبایل آنر است که به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 عرضه می شود؛ بنابراین خیالتان از نظر بهینگی دستگاه راحت است.

روی بدنه پشتی آنر پلی، دوربینی دوگانه با دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته که از قابلیت های هوش مصنوعی برخوردار بوده و قادر به تشخیص بیش از 500 صحنه است. دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی هم از نورپردازی پرتره سه بعدی، شبیه به آنچه در آیفون یافت می شود، پشتیبانی می کند. پیش فروش آنر پلی تا چهار روز دیگر آغاز خواهد داشت و دستگاه در دو رنگ مشکی و بنفش و نیز دو رنگ مشکی و قرمز در مدل محدود به دست مشتریان می رسد.

گذشته از آنر پلی، زیرمجموعه هواوی از موبایل 9i نیز رونمایی کرده که نمایشگری 5.84 اینچی داشته و با نسبت ابعاد و رزولوشنی دقیقاً یکسان با آنر پلی از راه می رسد. چیپست کایرین 659 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و بهره گیری مجدد از قابلیت GPU Turbo باعث می شود این موبایل های گزینه ای مناسب برای گیمرهایی با بودجه محدود باشد.

آنر 9i با قیمت پایه 220 دلار برای مدل مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود اما در صورت دلخواه می توانید 45 دلار دیگر پرداخت کرده و به حافظه داخلی 128 گیگابایتی دسترسی داشته باشید. این اسمارت فون هم به دوربینی دوگانه با دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی تجهیز شده که از تصویربرداری پرتره پشتیبانی می کند و در جلو هم دوربینی 16 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره به چشم می خورد.

آنر 9i همراه با ورژن اندک قدیمی تر از اندروید، یعنی نسخه 8.0 اوریو و نیز رابط کاربری EMUI 8.0 از راه می رسد و باتری آن 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. خریداران می توانند از میان چهار رنگ مشکی، آبی، بنفش و سبز یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • یه بنده خدا
    یه بنده خدا | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    شاید کاملا گیمینگ بنظر نیاد اما نسبت به قیمتش عالیه.قیمت rog و ...خیلی بالاتره.همینطور اسپیکر سه بعدی ای که تو این گوشیه جهت تیرو نشون میده و عملکرد پردازنده ی گرافیکیشم به لطف gpu turbo از آیفون ایکس هم بهتره و صفحه نمایش بزرگ با باتری قدرتمند 3750 و سیستم عامل به روز اندروید تجربه ی خوبیو از گیمینگ ایجاد میکنه.همین طور احتمالا قابلیت اتصال به تلویزیونم داره که میتونه هیجان انگیز باشه و با توجه به گیم هاییم که الان تو بازاره مشخصاتش برا هر گیمی نه تنها کافیه بلکه به کمک جی پی یو توربو عالیه و عملکرد روون و خوبیو از خودش نشون میده.در کل هم میشه گفت گوشیه گیمینگه با توجه به مشخصات سخت افزاری و صفحه نمایش بزرگ و هم قیمت مناسبی داره و برای کارای روزمره هم خوبه.ولی مقایسش با گوشی rog phone با اون قیمت نجومی واقعا بی انصافیه در حق این گوشی

  • آریا
    آریا | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    چیپ کایرین در حد و اندازه گیمینگ نیست اصلا? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی