ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه بازی Crackdown 3 باز هم عقب افتاد

در حالی که زمان زیادی تا آغاز کنفرانس جنجالی مایکروسافت در رویداد E3 2018 باقی نمانده است، این کمپانی تایید کرد که عرضه یکی از انحصاری های مورد انتظار کنسول ایکس باکس وان یعنی بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

در حالی که زمان زیادی تا آغاز کنفرانس جنجالی مایکروسافت در رویداد E3 2018 باقی نمانده است، این کمپانی تایید کرد که عرضه یکی از انحصاری های مورد انتظار کنسول ایکس باکس وان یعنی بازی Crackdown 3  با تاخیر مواجه شده و باید در ماه فوریه سال آینده میلادی منتظر آن باشیم.

ظاهراً ساخت این بازی با مشکلات زیادی همراه بوده است و در ماه های اخیر حتی شایعه کنسل شدن آن هم به گوش می رسید. در تابستان سال گذشته، مایکروسافت بعد از دوبار تاخیر، تاریخ عرضه Crackdown 3 را سه ماهه سوم سال 2018 اعلام کرده بود.

قسمت پیش این مجموعه در سال 2010 برای ایکس باکس 360 عرضه شده بود. ساخت قسمت سوم بر عهده استودیوهای Reagent Games و Sumo Digital است. هنوز نمی دانیم که آیا مایکروسافت قصد دارد تا تاریخ انتشار دقیق بازی Crackdown 3 را در کنفرانس خود در E3 2018 مشخص کند یا خیر.

بازی Crackdown 3

روز گذشته سایت کوتاکو گزارشی را منتشر کرد که خبر از تاخیر این عنوان می داد و به نظر می رسد مایکروسافت به دلیل همین گزارش مجبور به پاسخ به شایعات و تایید تاخیر خوردن بازی شده است.

صادقانه باید گفت که وضعیت بازی های انحصاری ایکس باکس وان در سال های اخیر تعریفی ندارد. در حالی که سونی در مدتی کوتاه با انتشار بازی های درجه یکی مانند Horizon Zero Dawn و God of War برای پلی استیشن 4 غوغایی به پا کرده و بازی های دیگری مانند The Last of Us: Part 2، اسپایدرمن و Death Stranding را تقویم خود دارد، هنوز اطلاعات جامعی از انحصاری های آتی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت در دسترس نیست.

باید گفت که ردموندی ها با انتشار عناوینی همچون Crackdown 3 قادر با رقابت با سونی و پلی استیشن 4 نخواهند بود و طبق وعده های فیل اسپنسر مدیر ایکس باکس، احتمال می رود با رونمایی از قسمت جدید فرنچایزهایی مانند Gears of War و Halo، مایکروسافت و ایکس باکس وان دوباره به بازی بر گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی