ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۹
تکنولوژی

آیفون ۹ دیرتر از مدل های دیگر عرضه می شود

میزان سفارشات اپل و جدول زمانی تعیین شده برای دریافت آنها از عرضه با تاخیر آیفون با نمایشگر LCD حکایت دارد. بر اساس گزارش Nikkei به نقل از منابع آگاه، سفارشات اپل برای تامین قطعات آیفون ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

میزان سفارشات اپل و جدول زمانی تعیین شده برای دریافت آنها از عرضه با تاخیر آیفون با نمایشگر LCD حکایت دارد.

بر اساس گزارش Nikkei به نقل از منابع آگاه، سفارشات اپل برای تامین قطعات آیفون های سال جاری با کاهش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۸۰ میلیون واحد رسیده است. یکی از دلایل این مساله را می توان خبرهای پیرامون فروش کمتر از انتظار آیفون ۱۰ به شمار آورد که در نهایت به احتیاط بیشتر کوپرتینویی ها منجر شده است. بخش مهم تر این گزارش به جدول زمانی تعیین شده برای دریافت سفارشات اشاره دارد:

چارچوب زمانی برنامه ریزی شده برای تحویل قطعات مدل های OLED به کمپانی های فاکسکان و پگاترون به اواخر تیر منتهی می شود در حالی که قطعات آیفون با نمایشگر LCD قرار است در اواخر مرداد به مونتاژ کننده ها تحویل داده شوند. بنابراین دو مدل مجهز به پنل OLED احتمالا یک ماه زودتر از آیفون ارزانتر به بازار راه پیدا خواهند کرد.

این نخستین بار نیست که شایعاتی درباره عرضه آیفون با نمایشگر LCD پس از آیفون های Xs و Xs پلاس (یا هر نام دیگری که دارند) به گوش می رسد. پیش از این رسانه ها مدعی شده بودند که تولید نمایشگرهای LCD که ظاهرا بر عهده کمپانی های Japan Display و ال جی  قرار دارد به خاطر تعبیه بریدگی بالای نمایشگر به مشکل نشت نور بر خورده کرده و به همین خاطر از جدول زمانی عقب افتاده است.آیفون با نمایشگر LCDبه گفته منابع nikkei مشکل دیگر به ادغام ماژول حسگر سه بعدی در نمایشگرهای LCD برمی گردد که پیش از این سابقه نداشته است:

بازدهی تولید پنل های LCD به خاطر مشکل ماژول لمسی چندان راضی کننده اما شرایط در حال بهبود است.

با توجه تاکید این منبع روی بهبود شرایط ممکن است این فاصله زمانی به کمتر از یک ماه نیز کاهش یابد.

علاوه بر این شرکت ارائه دهنده خدمات مالی «Yuanta Securities Investment Consulting» اعلام کرده که فاکسکان، کمپانی مونتاژ کننده قطعات آیفون، اکنون ۱۰۰ درصد گوشی های مجهز به نمایشگر ۵.۸ اینچی اپل (آیفون Xs) در کنار ۸۰ تا ۹۰ درصد از گوشی نسخه پلاس را به پایان رسانده، در حالی که این میزان برای مدل ۶.۱ اینچی دارای نمایشگر LCD که در کارخانه پگاترون انجام می شود ۶۰ درصد است.

همچنین پگاترون بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از گوشی های ۶.۵ اینچی Xs پلاس را مونتاژ کرده است. باقی آیفون ها قرار است توسط شرکت ویسترون ساخته شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی