ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات متفاوتی از موتورولا وان پاور فاش شد

چندی پیش، تصاویر زنده‌ای از موبایل موتورولا وان پاور منتشر شد و پس از آن نیز در چند توییت برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه مثل پردازنده کوالکام و دوربین اصلی دوگانه فاش شد. حال عکس دیگری از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

چندی پیش، تصاویر زنده‌ای از موبایل موتورولا وان پاور منتشر شد و پس از آن نیز در چند توییت برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه مثل پردازنده کوالکام و دوربین اصلی دوگانه فاش شد. حال عکس دیگری از لیست مشخصات این گوشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به نظر می‌رسد رسمی‌تر از دیگر اطلاعات بدست آمده باشد. ناگفته نماند که مشخصات ذکر شده در این تصویر با برخی شایعات قبلی هم خوانی ندارد و به نوعی آنها را رد کرده است.

موتورولا وان پاور

تصویر جدید یاد شده توسط TechieNize منتشر شده و نشان می‌دهد که موبایل موتورولا وان از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسلی بهره می‌برد. ضمن اینکه در گوشی یاد شده یک چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۶۳۶ کم مصرف به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده است.

در پنل جلویی این گجت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌ی لنز f/2.2 نقش دوربین سلفی را ایفا می کند و در بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته است اما ماژول دوربین اصلی دوگانه‌ی این دوربین  از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگری با گشودگی دهانه‌ی لنز f/2.0 تشکیل می‌شود. ضمن اینکه پشتیبانی از NFC، بهرهمندی از نسخه‌ی8.1 سیستم عامل اندروید و ظرفیت باتری ۳۷۸۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات موتورولا وان پاور به حساب می آیند.

موتورولا وان پاور

در حال حاضر هنوز معلوم نیست که این موبایل چه زمانی معرفی یا عرضه خواهد شد اما این گوشی در واقع دومین موبایل موتورولا از پروژه‌ی اندروید وان به شمار می‌رود. اولین موبایل اندروید وان کمپانی موتورلا موتو X4 بود که سال گذشته به بازار عرضه شد. علاوه بر این گزارش شده که به احتمال قوی سری موتو X دیگر ادامه نخواهد دشت چرا که پروسه‌ی تولید موتو X5 کنسل شده است.

 

تماشا کنید: ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا موتو Z2 فورس ادیشن

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی