ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کنسول‌ها را فراموش کنید؛ بهترین بازی‌های موبایل برای تابستان [قسمت اول]

معمولا وقتی سه ماهه تابستان فرا می‌رسد، یکی از سوالاتی که همیشه از خودمان می‌پرسیم این است که «چه کار کنیم؟» و برای کسانی که در برنامه‌های تابستانه خود سرگرمی را هم جا نگذاشته‌اند یک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

معمولا وقتی سه ماهه تابستان فرا می‌رسد، یکی از سوالاتی که همیشه از خودمان می‌پرسیم این است که «چه کار کنیم؟» و برای کسانی که در برنامه‌های تابستانه خود سرگرمی را هم جا نگذاشته‌اند یک پیشنهاد متفاوت داریم: بازی‌ آنلاین موبایل. اگر سال‌ها پیش برای غرق شدن در دنیای بازی‌های ویدیویی به کامپیوتر شخصی یا کنسول نیاز داشتیم، حالا دیگر با گوشی هم می‌توانیم طعم این سرگرمی را بچشیم.

به‌خصوص این روزها که سازندگان با عرضه پورت‌های مختلف بازی‌های معروف روی تلفن‌های هوشمند، هم توانسته‌اند تا حدودی گیمرهای حرفه‌ای‌تر را نیز به سمت این دیوایس‌های دستی بکشانند و هم خلاء‌هایی که قبلا به خاطر کمبود عناوین بعضی سبک‌ها وجود داشته را تا حدودی پر کنند.

تابستان معمولا از آن فصل‌هایی است که بازی بزرگ و معروفی عرضه نمی‌شود اما حداقل برای تلفن‌های هوشمند، گرم‌ترین سه ماهه 97 تفاوت‌هایی با گذشته دارد. در این مدت نسخه اندروید فورتنایت به انتشار می‌رسد، گیم‌لافت بعد از انتظارات فراوان آسفالت 9 را به عرضه جهانی می‌رساند و اگر هم کمی ارفاق کنیم ARK Survival Evolved را نیز می‌توانیم به جمع بازی‌های تابستانه بیافزاییم.

تازه این‌ها عناوین تایید شده‌اند. ممکن است سوپرسل در اقدامی غافل‌گیرکننده بالاخره Brawl Stars را به اندروید بیاورد یا بقیه سازندگان ناشناخته بازی‌های خوبی را به انتشار برسانند. اما به رسم دو سال قبل، امسال نیز تصمیم گرفتیم در سه مقاله به معرفی بهترین بازی‌های موبایل برای تابستان بپردازیم.

این بار از بازی‌هایی که در مقالات مشابه سال‌های پیش معرفی کرده بودیم، فاکتور گرفتیم و به همین خاطر نام‌های بزرگی همانند Guns of Boom را نمی‌بینید. بنابراین اگر خواستید با بازی‌های برگزیده سال‌های گذشته آشنا شوید، می‌توانید سری مقاله‌های مشابه سال 95 و سال 96 را مطالعه کنید. اما شما چه عناوینی برای تابستان می‌شناسید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

Arena of Valor

دانلود بازی Arena of Valor

در حالت عادی هیچوقت Arena of Valor را معرفی نمی‌کنیم. بالاخره هر چی که باشد با خطرناک‌ترین بازی موبایل طرف هستیم و هر چند ماه یک بار هم به تلفات ساخته کمپانی تنسنت اضافه می‌شود؛ مقاله «سمی با محتویات Kings of Glory؛ بازی‌های موبایل هم می‌توانند قاتل باشند» را بخوانید تا با مشکلاتی که بازی برای خانواده‌ها و کشور چین به وجود آورده، آشنا شوید.

اما تابستان و تعطیلاتش، کمی دست‌ گیمر را برای بازی کردن بازتر می‌گذارد. Arena of Valor که پورت بازی معروف League of Legends است، عنوانی از سبک MOBA به حساب می‌آید. یعنی همانند وین گلوری، در اینجا نیز با انتخاب قهرمان خود به جنگ با بازیکن‌هایی رو‌به‌رویی می‌روید و منطقه آن‌ها را نابود می‌کنید. در این میان قابلیت خرید آیتم و ارتقا قهرمانان هم وجود دارد.

Arena of Valor

Arena of Valor

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 995 / 508 مگابایت زبان:

AXE.IO

Axe.IO

دیگر به چه زبانی باید بگوییم AXE.IO را دانلود کنید؟ AXE.IO یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل امسال است که هنوز آنگونه که باید، بازیکن‌ها به آن توجه نکرده‌اند. بازی چهار حالت گیم‌پلی مختلف دارد و در تمام آن‌ها مهمترین کاری که انجام می‌دهید، پرتاب تبر است؛ در محیطی بزرگ رها شده و باید با تبرهای خود به دشمنان حمله کنید.

کاری که شاید در ابتدا خسته‌کننده به نظر برسد ولی سازنده با بال و پر دادن به هسته اصلی گیم‌پلی نشان داده حتی اگر خدای جنگ نباشید، باز می‌توانید لذت پرتاب تبر بچشید. بازی تازه مود بتل رویال هم دارد و هر چند به پیچیدگی بقیه نیست اما اگر از بازی‌های تیراندازی این سبک خسته‌ شدید، AXE.IO مطمئنا سرگرم‌تان می‌کند.

AXE.IO

AXE.IO

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 232.5 / 60.38 مگابایت زبان:

FIFA Mobile

تیم ملی ایران در فیفا

در روزهای آینده یک اتفاق مورد انتظار می‌افتد؛ رویداد E3 را نمی‌گویم، منظور جام جهانی است. اگر می‌خواهید بیشتر از همیشه در حس و حال جام جهانی قرار بگیرید و ببینید تجربه بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان روی تلفن‌های همراه چگونه خواهد بود، فیفا موبایل را دانلود کنید. هفته گذشته بازی بروزرسانی مربوط به جام جهانی را دریافت کرد و حالا با تیم مورد علاقه خود می‌توانید مسابقه دهید.

گفتنی‌ها را در بررسی این آپدیت گفته‌ایم، فقط باز تکرار می‌کنیم که بازی با نسخه کنسولی تفاوت‌های گوناگونی دارد و در اینجا خبری از حضور بعضی مودهای معروف نیست. بنابراین اگر یک تجربه شبیه‌تر می‌خواهید PES Mobile و Dream League Soccer گزینه‌های بهتری هستند. برای آشنایی با تغییراتی که فیفا موبایل به خودش دیده، پیشنهاد می‌کنیم بررسی بروزرسانی بازی را از دست ندهید:

FIFA Soccer: FIFA World Cup

FIFA Soccer: FIFA World Cup

سازنده: EA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 137.3 / 50.9 مگابایت زبان:

PUBG Mobile

بازی آنلاین موبایل

یکی دیگر از گزینه پیشنهادی ما برای بازی آنلاین موبایل ترند این روزهای تلفن‌های هوشمند است. پابجی موبایل حالا با ثبت رکورد روزانه 10 میلیون بازیکن خارج از چین، به محبوبیتی باورنکردنی دست پیدا کرده و هر چند از لحاظ درآمدزایی بازی همچنان با دیگر عناوین معروف گوشی‌های همراه فاصله دارد ولی از لحاظ تعداد کاربر، پابجی موبایل توانسته رکوردهای مختلفی را از خودش به جای بگذارد.

در بازی و طی هر مسابقه، صد بازیکن در محیطی بزرگ رها می‌شوند و اکنون باید به دنبال مهمات بگردند. در نهایت فرد یا تیمی که همه را بکشد، برنده خواهد شد. در بروزرسانی‌ها، بازی یک نقشه جدید دریافت کرده و همچنین کسانی که به دنبال مبارزات سریع هستند، می‌توانند حالت آرکید تجربه کنند.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 892.7 / 694 مگابایت زبان:

Sonic Forces: Speed Battle

آخرین ماجراجویی خارپشت معروف دنیا روی موبایل؛ گزینه خوبی برای سرگرمی در ایام تابستان است. مکانیزم های Sonic Dash را در نظر بگیرید و همان را در مسابقات چند نفره قرار دهید تا به گیم پلی Sonic Forces برسید. ساخته جدید سگا عنوانی رانر (Runner) با محوریت رقابت های آنلاین آنلاین بوده و در آن کاربران در نقش شخصیت های دنیای سونیک با یکدیگر مسابقه می دهند.

بدین صورت که کاراکترهای بازی همانند بقیه بازی های سبک رانر خودشان دویده و حالا باید هنگام رسیدن به موانع با حرکت به لاین های متفاوت، پرش یا سر خوردن روی زمین سعی کنید سرعت تان را حفظ نموده و به بهترین نتیجه ممکن برسید. البته موانع تنها عامل تاثیرگذار روی پیروزی یا شکست شما نیستند.

Sonic Forces: Speed Battle

Sonic Forces: Speed Battle

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 218 / 97.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • li@
    li@ | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    پابجی رو گوشی من نصب میشه ولی نمی‌دونم چرا اجرا نمیشه و ارور میده کمک کنید موبایلم هم هواوی P8 Lite هست

  • nhho
    nhho | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    بازی هایی مثلpubgeورولز ،دراین سبک ها بیشتر معرفی کنید برای اندروید? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی