ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از هدست گیمینگ ROG Delta Type-C رونمایی کرد

به تازگی ایسوس از یک هدست گیمینگ به نام ROG Delta Type-C رونمایی کرده و همانطور که از نامش پیداست از یک کابل USB-C بهره می‌برد. این هدست از مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه برای پخش محتوای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

به تازگی ایسوس از یک هدست گیمینگ به نام ROG Delta Type-C رونمایی کرده و همانطور که از نامش پیداست از یک کابل USB-C بهره می‌برد.

این هدست از مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه برای پخش محتوای صوتی بهره می‌برد که هر کدام از این مبدل‌ها قادرند که یک دامنه‌ی به خصوصی از فرکانس‌های صوتی را پوشش دهند. بدین ترتیب فرکانس‌های کوتاه (۲۰ تا ۱۵۰ هرتز)، فرکانس‌ها متوسط (۱۵۰ الی ۵ هزار هرتز)، فرکانس‌های بالا (۵ هزار تا ۲۰ هزار هرتز) و فرکانس‌های فوق بالا ( ۲۰ هزار تا ۴۰ هزار هرتز) هر کدام مبدل مخصوص به خود را داشته و در حین پخش این صداها با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

ایسوس مدعی شده که استفاده از این مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه موجب شده که نسبت سیگنال به صدا یا SNR این هدست به رقم ۱۲۷ دسی بل برسد. لازم به ذکر است که این نسبت به مقایسه‌ی قدرت سیگنال با سطح صدای نویز پس زمینه می‌پردازد.

نورپردازی این هدست بسیار منحصر به فرد طراحی شده و می‌توان نحوه‌ی نورپردازی را با استفاده از یک برنامه به خصوص شخصی سازی و تنظیم کرد. اگرچه در ابتدا این LEDها تنها به یک حالت می‌توانند روشن یا خاموش شوند اما پس از عرضه‌ به روزرسانی به خصوصی برای این هدست ارسال شود که این LEDها را به ۸ قسمت تقسیم کرده و کاربران بتوانند طبق نظر خود هر کدام از این قسمت‌ها را روشن یا خاموش کرده یا رنگشان را تغییر دهند.

از دیگر ویژگی‌های هدست گیمینگ ROG Delta Type-C می توان به LED به کار رفته در میکروفونشان اشاره کرد. این LED زمانی که صدایی ضبط نمی‌کند و قطع شود، روشن خواهد شد و کابر از این طریق می‌تواند از خاموش بودن میکرفونش مطمئن گردد.

این هدست قرار است تابستان سال آینده به بازار آید اما ایسوس هنوز قیمتی برای آن اعلام نکرده است.

 

تماشا کنید: ایسوس از لپ تاپی با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی