ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توسعه مراکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی با افتتاح مراکز جدیدی در شهرهای مختلف ایران، گستردگی شبکه خدمات پس از فروش تلفن همراه را توسعه داده است. این مراکز جدید در سه کلانشهر بزرگ تهران یعنی شهرهای ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۵

شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی با افتتاح مراکز جدیدی در شهرهای مختلف ایران، گستردگی شبکه خدمات پس از فروش تلفن همراه را توسعه داده است. این مراکز جدید در سه کلانشهر بزرگ تهران یعنی شهرهای مشهد، شیراز و تهران افتتاح شده اند و به طراحی و سرویس شعبات براساس استانداردهای جهانی مراکز خدمات سامسونگ به شکلی مدرن طراحی شده‌اند. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد با پیاده‌سازی رویه‌های به روز بین‌المللی، نسل جدیدی از خدمات را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار دهد.

کاربران موبایل و تبلت‌های برند سامسونگ با مراجعه به این مراکز می‌توانند علاوه بر اینکه مطمئن باشند اجناس این فروشگاه‌ها اورجینال است، از خدمات دیگر این مجموعه‌ها مثل مشاوره و راهنمای خرید، آشنایی با فناوری‌ها و محصولات جدید سامسونگ و پیگیری و نظارت مستقیم بر فرآیند تعمیر محصول خود از طریق ارتباط رو در رو با کارشناسان فنی، استفاده کنند.

خدمات موبایل سامسونگ در ایران

سامسونگ تلاش می‌کند با توسعه مراکز مدرن خدمات موبایل در ایران، دسترسی راحت‌تری برای خانواده بزرگ خود در کشور و بین کاربران ایرانی‌اش فراهم کند. این سه مرکز جدید به طور دقیق در شهرهای شیراز (واقع در معالی آباد، نبش ساختمان قصر ۲)، مشهد (میدان استقلال، فروشگاه آونگ) و تهران (در پاساژ ارگ تجریش) واقع شده است.

در این مراکز کارشناسان و تکنسین‌های سامسونگ آمادگی دارند تا ضمن آموزش و راهنمایی کاربران، به سوالات سخت افزاری و نرم افزاری مشتریان پیرامون محصولاتشان پاسخ دهند و مشکلات کاربران را برطرف کنند.

همچنین اعلام شده که سامسونگ به مناسبت افتتاحیه این شعبات قرار است که در مراکز مذکور کلیه خدمات خارج از گارانتی را تا پایان ماه مبارک رمضان با احتساب ۲۰ درصد تخفیف اجرت تعمیر کند.

خدمات موبایل سامسونگ در ایران

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    کاش گزارشی از محدودیت‌های سامسونگ برای کاربران ایرانی هم تهیه کنید. مثلا سایت توسعه‌دهندگان سامسونگ برای ایرانی‌ها بسته هست.

    • hmasroor
      hmasroor | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

      یا تو سیستم عامل تایزن اگه کشورت روی ایران باشه هیچ کدوم از اپلیکیشن های سایت های معروف مثل یوتیوب و فیس بوک و اینستاگرام و... نیست که نصب کنی در صورتی که تو سایت های خارجی تصاویری از Store خارجی تایزن هست که اینا رو دارن.
      به جاش اپلیکیشن های ایرانی سام سرویس، آیو و چند تا چرت و پرت دیگه به صورت System App نصب شدن و قابل پاک شدنم نیستن.
      این تجربیات خودم از تلویزیون Samsung K6960 43 هستش که واقعاً از خریدش پشیمونم و روزی نیست که ازش استفاده کنم و نگم کاش میشد زمانو زد عقب و مدل Sony 43W800C که تقریباً هم قیمتش بود رو میگرفتم که هم سیستم عامل اندروید داشت هم Active 3D و هم کیفیت تصویر بالاتر.

  • اَمیرُّحُسِینّ
    اَمیرُّحُسِینّ | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    تنها برندیه که برای مشتریان ایرانی احترام قائل میشه

    • کیوان صمدی
      کیوان صمدی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

      تا حالا کارتون به نمایندگی نکشیده. شاید کیفیت گوشی های سامسونگ بالا باشه ولی متاسفانه بدترین خدمات پس از فروش رو دارند. بدترین ارائه بروزرسانی در بین دیگر شرکت ها، بعضی از قطعات حیاتی مشمول گارانتی نخواهند شد و مجبورید خودتون خسارت رو جبران کنید. تخفیف در تعمیر هم فقط برای افراد vip هستش.

مطالب پیشنهادی