ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کرمان موتور تکلیف خریداران هیوندای النترا مونتاژی را مشخص می کند

هیوندای النترا موضوع داغ این روزهای بازار خودرو است. طی روزهای اخیر با مطرح شدن گمانه زنی هایی مبنی بر کمتر شدن فعالیت هیوندای در بازار خودرو ایران، شایعاتی مبنی بر بروز مشکل در تحویل ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

هیوندای النترا موضوع داغ این روزهای بازار خودرو است. طی روزهای اخیر با مطرح شدن گمانه زنی هایی مبنی بر کمتر شدن فعالیت هیوندای در بازار خودرو ایران، شایعاتی مبنی بر بروز مشکل در تحویل سری مونتاژی هیوندای النترا که چند ماه قبل پیش فروش شده بود در فضای مجازی منتشر شده است. حالا شرکت کرمان موتور با قصد دارد تا با ابلاغیه ای به نمایندگان فروش خود، خیال مشتریان از بابت شرایط عرضه یا جایگزینی هیوندای های مونتاژی را راحت کند.

براین اساس به گفته منابع آگاه در شرکت مذکور، تصمیم بر این گرفته شده است تا شرایط منعطفی برای خریداران نسخه های مونتاژی در نظر گرفته شود تا در صورت تصمیم هیوندای به تعلیق فعالیت در ایران، مشتریان نه تنها دچار ضرر و زیان مالی نشده بلکه با سودی معقول از سرمایه گذاری خود بهره مند شوند.

هیوندای النترا

البته جزییات این بیانیه تا زمان ابلاغ رسمی به نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور قطعی نیست و از این رو نمی توان به تمام احتمالات مطرح شده در این زمینه اشاره کرد، اما آنچه واضح است اینکه کرمان موتور قصد ندارد پشت مشتریان خود را خالی کرده و ایشان را درگیر مشکلات اداری و ضرر و زیان نماید.

گفتنی است که هیوندای النترا مونتاژی قرار بود با قیمتی قطعی در حدود 147 میلیون تومان توسط کرمان موتور تحویل خریداران شود و این در حالیست که نسخه های وارداتی همین خودرو در بازار بیش از 220 میلیون تومان قیمت خورده است.

هیوندای النترا

از طرف دیگر در پی سخت تر شدن ارتباطات بین المللی طی هفته های اخیر، هیچ بعید نیست که کرمان موتور ارتباط خود را با هیوندای به شکل غیر رسمی ادامه دهد و از این رو برای ادامه واردات خودروهای هیوندای به کشورمان از طرف دو شرکت کرمان موتور و هیوندای، مانع خاصی وجود ندارد، هرچند باید منتظر ماند و دید که تکلیف شرایط اقتصادی و پرداخت احتمالی ارز 4200 تومانی به وارد کنندگان خودرو چه خواهد شد.

هیوندای النترا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • darksider
    darksider | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    کاملا مشخص بود که کرمان موتور نمیتونه الانترا مونتاژ کنه و با اون قیمت به دست مشتری برسونه وقتی قیمت وارداتیش 235 تومنه

مطالب پیشنهادی