ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
تکنولوژی

افت قابل توجه ارزش بیت کوین در پی سرقت از صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی

صرافی ارز دیجیتال «کوین رِیل» کره جنوبی اعلام کرده که مورد حمله هکرها قرار گرفته. این خبر موجب سقوط ارزش بیت کوین شده است. موضوع اخیر همچنین نگرانی ها در مورد امنیت تبادل رمز پول ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

صرافی ارز دیجیتال «کوین رِیل» کره جنوبی اعلام کرده که مورد حمله هکرها قرار گرفته. این خبر موجب سقوط ارزش بیت کوین شده است.

موضوع اخیر همچنین نگرانی ها در مورد امنیت تبادل رمز پول ها را در حالی بر انگیخته که به نظر می رسد سیاست های جهانی در راستای قانون گذاری برای مبادله ارزهای مجازی ناکام مانده است.

بنا بر آنچه که در وبسایت کوین ریل اعلام شده، سیستم های این شرکت مورد نفوذ سایبری قرار گرفته و به این ترتیب در حدود 30 درصد از سکه های مبادله شده در این صرافی از دست رفته اند. البته میزان ارزش آنها قابل محاسبه نبوده، ولی منبعی ناشناس اعلام کرده که سکه های دیجیتال به ارزش تقریبی 37.28 میلیون دلار به سرقت رفته اند.

کوین ریل یک صرافی نسبتاً کوچک در کره جنوبی به حساب می آید، با این حال نوسان قابل ملاحظه ای در ارزش بیت کوین ایجاد کرده. اکنون قیمت این ارز دیجیتال به 6779 دلار به ازای هر سکه رسیده، در حالی که تا دو روز پیش این میزان در حدود 7600 دلار بوده است.

بیت کوین

کره جنوبی یکی از اصلی ترین مراکز تبادل رمز پول ها در جهان به حساب می آید. پیش از این صرافی «یوبیت» در این کشور پس از دو بار هک شدن، اعلام ورشکستگی کرده بود. همچنین صرافی ژاپنی «کوین چک» خبر از سرقت ارز دیجیتال به ارزش بیش از نیم میلیارد دلار داده بود.

کره جنوبی 14 صرافی رمز پول اصلی دارد که معیارهایی برای حفاظت بهتر از کاربران را ژانویه سال جاری میلادی پذیرفته اند. از جمله مواردی که در این معیارها به آن اشاره شده، جلوگیری از ایجاد بیش از یک حساب کاربری است.

کوین ریل اعلام کرده که 70 درصد سکه مجازی باقی مانده که در کیف پول الکترونیکی «cold wallet» نگهداری می شوند، در امان هستند.

در حال حاضر آژانس اینترنت و امنیت کره جنوبی با همکاری پلیس مشغول بررسی موضوع سرقت هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • E.A
    E.A | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    گند زدن به بازار لعنتیا کلی ضرر شد برام

  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    چه جالب، توی تحلیل های چارت قیمتی بیت کوین، گفته شده بود آخرین افت در بازه ۶۵۶۰ است تا کارکشن E تمام شود و بعد از آن رشد شروع شود، پس این خبر باعث کامل شدن کارکشن E شد.
    خیلی جالبه

مطالب پیشنهادی