ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدیدی از Fallout 76 منتشر شد؛ دنیایی وسیع تر و زیباتر از همیشه [تماشا کنید]

در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان سری فال آوت به روی صحنه آمد تا اطلاعات بیشتری در مورد نسخه تازه تایید شده Fallout 76 به اشتراک بگذارد. همانطور که ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۸

در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان سری فال آوت به روی صحنه آمد تا اطلاعات بیشتری در مورد نسخه تازه تایید شده Fallout 76 به اشتراک بگذارد.

همانطور که حدس زده می شد، این نسخه طرفداران سری فال آوت را به غرب ایالت ویرجینیا می برد که تا به امروز در هیچ کدام از نسخه های قبلی دیده نشده بود. تاد هاوارد اعلام کرد که نقشه این نسخه 4 برابر نسخه قبلی یعنی فال آوت 4 خواهد بود. همچنین فال آوت 76 از لحاظ زمانی، پیش درآمد به حساب می آمد و به زمانی قبل از تایم لاین نسخه های قبلی باز می گردد.

در ادامه تریلر کامل تری از بازی منتشر شد که بیشتر تمرکز آن روی محیط داخلی پناهگاه 76 بود و در کنار آن بخش هایی از محیط بزرگ بازی نیز به نمایش در آمد. بنابر روایت تریلر و صحبت هایی که شنیده می شد، شما به عنوان یکی از اعضای این پناهگاه حتی می توانید به بازسازی دوباره کشور کمک کنید. همچنان مشخص نیست که این سیستم در گیم پلی بازی به چه صورت خواهد بود اما می توان انتظار داشت که بخش ساخت و ساز نسخه قبلی در فال آوت 76 به تکامل رسیده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده باشد.

همچنین اعلام شد که فال آوت 4 از امروز به سیستم Game Pass مایکروسافت اضافه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر کوتاه پخش شده از بازی را مشاهده کنید. نظرات و دیدگاه های خودتان را در مورد نسخه جدید سری فالوت با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی