ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

ضرر ۱ میلیارد دلاری شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸

در حالی که شیائومی در آستانه عرضه اولیه سهام خود قرار دارد، به تازگی گزارش شده که میزان عرضه‌ی موبایل‌ های شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی، ۸۸ درصد افزایش یافته است. البته این موضوع باعث ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

در حالی که شیائومی در آستانه عرضه اولیه سهام خود قرار دارد، به تازگی گزارش شده که میزان عرضه‌ی موبایل‌ های شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی، ۸۸ درصد افزایش یافته است. البته این موضوع باعث نشده که این شرکت از فروش محصولاتش سودی ببرد و طی همین مدت ۱.۰۹ میلیارد دلار ضرر بدهد.

این کمپانی تولیدکننده‌ی موبایل‌های ارزان قیمت و با کیفیت به رقم اصلی میزان عرضه‌ی موبایل‌‌ هایش در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ میلادی اشاره نکرده است اما شایعه شده که تقریباً ۲۸.۱ میلیون گوشی از این برند به بازار جهان عرضه شده است. بدین ترتیب این تولید کننده‌ی چینی تقریباً ۸ درصد از بازار گوشی‌ های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

شیائومی

این مسئله و فروش دیگر محصولات موجب شده که شیائومی در همین مدت ۵.۳ میلیارد دلار درآمد کسب کند. البته باید در نظر داشت که هزینه‌های بالای این شرکت باعث شده که حدود ۱.۰۹ میلیارد دلار نیز ضرر بدهد.

با بررسی اطلاعات مالی این کمپانی متوجه می‌شویم که کسب و کار موبایلی این شرکت نسبت به قبل پیشرفت داشته اما هنوز به سوددهی نرسیده است. فروش موبایل در سه ماهه اول سال میلادی جاری،۶۷.۵ درصد از درآمد‌های این شرکت را تشکیل داده، در حالی که سال گذشته این رقم حدود ۷۰ درصد بوده است. از طرف دیگر شیائومی موفق شده در زمینه‌های دیگر نیز سرمایه‌کذاری کرده و از فروش محصولات هوشمند خانگی و سرویس‌های آنلاینش نیز درآمد کسب کند.

شیائومی

این مسئله موجب شده که دیگر بخش‌های این شرکت در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ موفق شوند ۳۲ درصد از کل درامد شیائومی را تشکیل دهند که با نسبت به رقم سال گذشته یعنی ۲۹ درصد، حدود ۳ درصد افزایش پیشرفت داشته است.

حال شیائومی قصد دارد پس از عرضه اولیه سهام خود، ۴۰ درصد از سرمایه‌ی بدست آمده را خرج کرده تا برند خود را تقویت کند و عرضه‌ی محصولات خود مخصوصاً گوشی‌های هوشمند را در بازار اروپا و آسیای شرقی افزایش دهد.

 

تماشا کنید: آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    بعد اپل کاسب از اون طرف کل سود بازار رو..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی