ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

داستان ما ادامه دارد؛ نمایش خیره کننده The Last of Us Part II [تماشا کنید]

چیزی که منتظرش بودیم بالاخره به نمایش درآمد؛ پخش بخشی از گیم پلی The Last of Us Part II در ادامه اجرای محسور کننده گوستاوو سانتائولایا، که همان نت های آشنای جادویی را یکی پس ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۶:۲۳

چیزی که منتظرش بودیم بالاخره به نمایش درآمد؛ پخش بخشی از گیم پلی The Last of Us Part II در ادامه اجرای محسور کننده گوستاوو سانتائولایا، که همان نت های آشنای جادویی را یکی پس از دیگری می نواخت، قدرتمندترین شروع را برای همایش امسال سونی در E3 ساخت.

در طول نمایش گیم پلی شاهد مبارزه شخصیت الی با دسته ای از دشمنان بودیم که در چند بخش مخفی کاری، مبارزات تن به تن و گان پلی تقسیم می شد.

روند و ریتم مبارزات به قدری روان و طبیعی هستند که می تواند حس تعلیق را به طور کامل به مخاطب منتقل کند. همچنین مکانیزم های دفاع و حمله جدیدی را شاهد بودیم که جلوه جدیدی به مبارزات می دهند. سیستم پناه گیری هم بهینه تر شده است و به نظر می رسد عناصر محیطی نقش بسیار بیشتری در گیم پلی بازی ایفا می کنند.

از دیدگاه بصری نیز بازی زیباتر از همیشه به نظر می رسد و نوید یک شاهکار گرافیکی را می دهد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری از سوی ناتی داگ اعلام نشده است و صرفا به حدس و گمان های زده شده اکتفا کنیم.

البته پیش و پس از نمایش گیم پلی شاهد صحنه هایی بودیم که برای روایت داستان ساخته شده بودند و تریلر زیر ورژن سانسور شده‌ای از آن است که در آپارات قابل مشاهده است اما برای تماشای تریلر کامل می‌توانید روی این لینک یوتوب کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    حیف که انحصاریه.متاسفانه ما پی سی گیمرا محرومیم از این بازیا....های داد

  • Ehsan Jam
    Ehsan Jam | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    دیجیاتو ممنون بخاطر لینک یوتیوب ;)

  • Ehsan Jam
    Ehsan Jam | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    دیجی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی