ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با ابرشرور های بازی Spider-Man آشنا شوید [تماشا کنید]

دو سال پیش بود که سونی Spider-Man را معرفی کرد. احتمالا اکثر شما با این ابر قهرمان محبوب مارول آشنا هستید. بازی های بسیاری با محوریت اسپایدرمن یا همان پیتر پارکر ساخته شده اند، اما ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۷:۱۹

دو سال پیش بود که سونی Spider-Man را معرفی کرد. احتمالا اکثر شما با این ابر قهرمان محبوب مارول آشنا هستید. بازی های بسیاری با محوریت اسپایدرمن یا همان پیتر پارکر ساخته شده اند، اما احتمالا این بازی قرار است که باشکوه ترین حضور این ابر قهرمان در صنعت گیم باشد.

اسپایدر من عنوانی اکشن ادونچر است که توسط استودیو باسابقه Insomniac Games در حال توسعه است و قرار است که در ۲۱ شهریور انحصارا برای پلی استیشن ۴ عرضه شود. البته این اطلاعات هیچ کدام جدید نبودند!

در E3 امسال نمایش جدیدی از گیم پلی این بازی به نمایش درآمد که تاکید بیشترش بر معرفی شرور هایی است که قرار است در این بازی در مقابل اسپایدرمن قرار بگیرند. اسپایدرمن لیست بلند بالایی از شخصیت منفی های جذاب دارد، و برخی از بهترین های آن ها در این بازی حضور دارند.

این تریلر شخصیت های Scorpion ،Rhino ،Vulture و Electro را نشان می دهد. Mr. Negative هم که پیش تر معرفی شده بود و در تریلر های قبلی حضور داشت. این ابرشرور ها قرار نیست که به اسپایدرمن راحت بگیرند و قهرمان محبوب ما کار سختی را در مقابل این ها خواهد داشت.

تریلر دیگری هم در پایان کنفرانس به منظور نمایش کنفرانس پخش شد و محتوای جدیدی نداشت. گیم پلی بازی بسیار شبیه به سری بتمن آرکام است، مبارزات بازی سریع و روان هستند و اسپایدرمن به لیست بلند بالایی از گجت ها و قابلیت های مختلف دسترسی دارد.

مطالب پیشنهادی