ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مروری بر کنفرانس یوبیسافت در نمایشگاه E3 2018 [تماشا کنید]

یوبیسافت امسال به جز Trial Rising هیچ بازی جدیدی معرفی نکرد و برخلاف چند سال گذشته، شاهد معرفی هیچ IP جدیدی نبودیم. ناامید کننده به نظر می‌رسد نه؟ اما در مجموع نمایش بازی‌های از پیش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۰۰

یوبیسافت امسال به جز Trial Rising هیچ بازی جدیدی معرفی نکرد و برخلاف چند سال گذشته، شاهد معرفی هیچ IP جدیدی نبودیم. ناامید کننده به نظر می‌رسد نه؟ اما در مجموع نمایش بازی‌های از پیش معرفی شده فوق العاده بود و همه بازی‌ها زمان مناسبی برای معرفی و جلب توجه داشتند. در ادامه مروری داریم بر همه اتفاقات مهم کنفرانس یوبیسافت در E3 2018.

Just Dance 2019؛ دوست داشتنی غیرقابل نمایش!

انتظار ندارید که یوبیسافت جاست دنس جدید معرفی نکند؟ کنفرانس E3 امسال یوبیسافت هم با نمایش جذاب از جاست دنس شروع شد که خب... خودتان بهتر می‌دانید ادامه ماجرا را.

Beyond Good and Evil 2؛ پارسال دوست، امسال آشنا

تریلر سینمایی بازی Beyond Good and Evil 2 نشان داد که یوبی سافت حساب ویژه ای روی این عنوان باز کرده است. اضافه شدن المان های نقش آفرینی، وجود ایستگاه های رادیویی متعدد و دنیای وسیعی برای اکتشاف، خبر از یک بازی هیجان انگیز در آینده ای نزدیک را می دهند.

بیشتر بخوانید:

ملاقات با دوستی قدیمی در نمایش جدید Beyond Good and Evil 2 [تماشا کنید]

مستند Another Mindset؛ از نگاهی دیگر

Rainbow Six Siege هنوز هم در حال گسترش یافتن است. تعداد بازیکنان این عنوان به ۳۵ میلیون رسیده و توسعه دهندگان این عنوان هم مستندی با نام Another Mindset تهیه کرده اند که داستان زندگی ۴ تن از بازیکنان حرفه ای این بازی را روایت می کند. این مستند در آگوست امسال در پاریس و در طی برگزاری مسابقات حرفه ای سیج پخش خواهد شد.

Trials Rising؛ این بار روی سوییچ

اولین رونمایی یوبیسافت در جریان کنفرانسش در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ به جدید ترین نسخه از سری Trials اختصاص یافت. اگر با این سری آشنا باشید، احتمالا می دانید که اساس این بازی ها راندن یک موتور سیکلت در محیطی دو و نیم بعدی، با تاکید بر حفظ تعادل و عبور از موانع است. Trials Rising نسخه جدید این سری است و قرار است که در ۹ اسفند برای پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شود. بتای محدود این عنوان در تاریخ نامعلومی در همین امسال شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سری Trials برای اولین بار پای خود را به نینتندو سوییچ باز می کند [تماشا کنید]

Tom Clancy's The Division 2؛ رویای ترامپ

از شب گذشته که بالاخره توانستیم شاهد نمایشی کلی از The Division 2 باشیم،نگرانی‌هایی در مورد اینکه شاید مسیو اینترتیمنت نتواند باز هم محتوای مناسب و جامعی برای بازی تولید کند، حس می‌شد.

اما در کنفرانس یوبیسافت تقریبا به تمام این نگرانی‌ها پاسخ درست و درمانی داده شد و این شرکت از حالت Raid و سه محتوای گسترش دهنده رایگان برای بازی خبر داد. پس با این اوصاف دیگر نباید در The Division 2 شاهد کمبود محتوا و عدم وجود حالت‌های مختلف باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیویژن ۲ به همراه حالت Raid و محتوای رایگان یک ساله عرضه می شود [تماشا کنید]

Mario + Rabbids: Kingdom Battle: Donkey Kong Adventure؛ پشتیبانی ادامه دارد

اولین بسته الحاقی بازی ماریو + ربیدز در تاریخ 5 تیر عرضه خواهد شد. در این بسته شاهد اضافه شدن دانکی کونگ به کاراکتر های قابل بازی و همچنین وجود یک دنیای جدید در بازی هستیم.

بیشتر بخوانید:

با بسته الحاقی جدید، کاراکتر محبوب دنیای نینتندو به Mario+Rabbids می آید [تماشا کنید]

Skull and Bones؛ برخاسته از آتش و خون

اگر از علاقه مندان به نبردهای دریایی اساسینز کرید 4 بودید، بازی Skull & Bones که در سال 2019 عرضه می شود، با قابلیت بالای شخصی سازی کشتی، امکان ایجاد اتحاد با سایر بازیکنان و غارت کردن کشتی ها، مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تریلر جدید Skull & Bones نوید یک ماجراجویی کارائیبی هیجان انگیز می دهد [تماشا کنید]

Transference؛ اعترافات یک ذهن خطرناک

در کنفرانس یوبیسافت شاهد تریلری از بازی واقعیت مجازی Transference بودیم که در آن بخشی از گیم پلی بازی به صورت کامل تر نسبت به سال پیش به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

فرار از یک ذهن بیمار؛ نمایش جدید بازی واقعیت مجازی Transference [تماشا کنید]

StarLink Battle for Atlas؛ بازگشت یک اسطوره

در میان نمایش‌های رنگارنگ یوبیسافت، Starlink: Battle For Atlas هم با تریلری جدید تاریخ انتشار گرفت. البته تریلر بازی با یک سورپرایز خوب هم همراه بود و مشخص شد که شخصیت استارفاکس در نسخه نینتندو سوییچ قابل بازی است. طبق اطلاعات منتشر شده Starlink: Battle For Atlas قرار است در تاریخ ۲۴ مهر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

بازگشت استارفاکس؛ Starlink: Battle For Atlas تاریخ انتشار گرفت [تماشا کنید]

For Honor: Marching Fire؛ هجوم شرق

بروزرسانی جدیدی برای عنوان For Honor به نام Marching Fire عرضه خواهد شد که ۴ مبارز چینی را به بازی اضافه خواهد کرد. این آپدیت شامل مود ۴ به ۴ جدیدی به نام بریچ هم می شود که اساس آن تصرف قلعه ها است. بخشی دیگر هم به بازی اضافه خواهد شد که در آن بازیکنان به صورت تک نفره و یا کو آپ، به مصاف تعداد نامحدودی از دشمنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی می روند.

جدا از این محتویات جدید، فور آنر یک بروزرسانی گرافیکی هم همراه با این آپدیت دریافت می کند. اما خبر خوب دیگر این است که در حال حاضر، این بازی به صورت رایگان روی پلتفرم Uplay قرار گرفته و بازیکنانی که تا دوشنبه این بازی را دریافت کنند، برای همیشه به صورت رایگان به نسخه استارتر ادیشن این بازی دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

پشتیبانی یوبیسافت از For Honor هنوز هم ادامه دارد؛ مبارزین چینی پا به میدان نبرد می گذارند [تماشا کنید]

The Crew 2؛ رقابت در آب، خاک، هوا

متاسفانه E3 امسال فرصت نشد تا اطلاعات بیشتری از The Crew 2 دریافت کنیم. از تریلر کوتاه منتشر شده تنها می توان برداشت کرد که اتومبیل های فرمول وان، ماشین های رالی و پیست های مسابقه بخشی از نسخه دوم بازی خواهند بود که در ترکیب با ایده بازی حول سوییچ کردن بین وسایل نقلیه مختلف می تواند جذاب ظاهر شود. تنها خبر جدید این است که نسخه بتای بازی 31 خرداد منتشر شده و از همین امروز می توانید آن را دانلود کنید و منتظر بمانید تا فعال شود.

بیشتر بخوانید:

بازی The Crew 2 را از همین امروز دانلود کنید

Assassin's Creed: Odyssey؛ پس کی میایم ایران؟

طی کنفرانس یوبی سافت در E3 امسال بازی Assassin’s Creed: Odyssey سرانجام به صورت رسمی رونمایی شد، قابلیت انتخاب دیالوگ ها یا دنبال کردن بازی با دو شخصیت متفاوت از جمله ویژگی های تازه اساسینز کرید جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

اولین نمایش رسمی از Assassin's Creed: Odyssey منتشر شد؛ این بار در سرزمین اسطوره ها

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی