ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت رایگان شاتل موبایل
تکنولوژی

اینترنت رایگان شاتل موبایل در تعطیلات عید فطر

شاتل موبایل ۱۴ گیگابایت اینترنت در طرح ویژه عید فطر خود در نظر گرفته که استفاده از آن در بازه زمانی تعطیلات دو روزه عید فطر امکان پذیر است. در این طرح مشترکین قبلی و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

شاتل موبایل ۱۴ گیگابایت اینترنت در طرح ویژه عید فطر خود در نظر گرفته که استفاده از آن در بازه زمانی تعطیلات دو روزه عید فطر امکان پذیر است.

در این طرح مشترکین قبلی و جدید شاتل موبایل که تا پیش از فرارسیدن عید فطر، سیم‌کارت خود را فعال و نخستین تماس را برقرار کرده باشند، در طول ۲ روز تعطیلات مربوط به عید سعید فطر، روزانه ۷ گیگابایت اینترنت همراه، هدیه می گیرند که هزینه فعالسازی نداشته و رایگان خواهد بود.

اینترنت رایگان شاتل موبایل

پیش‌تر شاتل موبایل طرح دیگری را در ماه رمضان معرفی کرده بود که بسته‌های آغازین دوماهه نام داشت و به موجب آن طرح مکالمه رمضانی شاتل موبایل مشترکین با برقراری مکالمه تا سقف 20 گیگابایت اینترنت همراه هدیه می‌گرفتند.

همچنین بسته آغازین ویژه دوماهه این اپراتور شامل سیم‌کارت، 20 گیگابایت اینترنت همراه، 30 گیگابایت ترافیک نماوا، 2 ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 200 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 6200 پیامک برای دوماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا به قیمت 30 هزار تومان عرضه است.

اینترنت رایگان شاتل موبایل

این بسته به مشترکین خدمات ADSL شاتل نیز با خدمات بهتری عرضه خواهد شد که شامل 50 گیگابایت اینترنت همراه، 50 گیگابایت ترافیک نماوا دو ماهه و 3 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدایای عید فطر، طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل و انتخاب و خرید سیم کارت شاتل با پیش شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانیwww.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی