ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا XZ2
تکنولوژی

سونی اندروید لانچر اکسپریا هوم را از دسترس خارج کرد

به تازگی شرکت سونی اعلام کرده که قصد دارد برای مدتی اندروید لانچر اکسپریا هوم را به حالت تعمیر درآورده و آن را از دسترس کاربران خارج کند. بسیاری از صاحبان گوشی‌های اندرویدی سونی که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به تازگی شرکت سونی اعلام کرده که قصد دارد برای مدتی اندروید لانچر اکسپریا هوم را به حالت تعمیر درآورده و آن را از دسترس کاربران خارج کند.

بسیاری از صاحبان گوشی‌های اندرویدی سونی که به استفاده از این اکسپریا هوم عادت کرده بودند، اکنون باید برای مدتی از آن دور باشند تا توسعه دهندگان بتوانند تغییرات لازم را در این لانچر ایجاد کنند. گزارش شده که اکسپریا هوم قرار است چندین هفته از دسترس خارج گردد تا تحولاتی اساسی در آن صورت پذیرفته و آزمایشات لازم را با موفقیت طی کند.

سونی دلیل خود برای بستن موقتی اکسپریا هوم را یک علت تجاری و حرفه ای می داند و هنوز جدول زمانی مشخصی برای این مسئله اعلام نکرده اما مدعی شده که این لانچر تا هر زمان که لازم باشد، بسته خواهد ماند. به عبارت دیگر بهتر است کسانی که اکنون از اکسپریا هوم استفاده می‌کنند به سراغ راه انداز دیگری بروند.

علاوه بر این کمپانی ژاپنی هنوز اطلاعاتی درباره اینکه گوشی‌های سونی از این پس با چه لانچری عرضه خواهند شد، نداده است و این مسئله مشخص نیست. با این حال به نظر نمی‌رسد که سونی قصد داشته باشد طی چند هفته‌ی آینده از راه انداز جدیدی رونمایی کند. البته این احتمال وجود دارد که سونی سراغ لانچر دیگری نظیر لانچر پیکسل برود و از آن برای عرضه در گجت‌هایش استفاده کند.

از سوی دیگر این اولین باری نیست که سونی، اپلیکشین‌های خود را از دسترس کاربران خارج می‌کند چرا که همین چند روز پیش سونی اعلام کرد که دیگر اپیکیشن مخصوص تغییرات آب وهوایی خود یعنی Xperia Weather را توسعه نخواهد داد.

با بررسی تمامی شواهد موجود، به نظر می‌رسد که سونی برنامه دارد تا در موبایل‌های هوشمندش تجدیدنظری اساسی انجام دهد. این مسئله ممکن است به علت استقبال نامطلوبی باشد که خریداران از سری Xperia XZ2 بعمل آورده‌اند.

 

تماشا کنید: سونی اکسپریا XZ2 از تست مقاومت سربلند بیرون آمد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی اثباتی
    مهدی اثباتی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    مگه وبسایته که ببندن تعمیراتش کنن دوباره منتشر کنن

    خوب تغییراتیو که میخان بدن بعد با یه آپدیت نرم افزاری انتشارش بدن دیگه

مطالب پیشنهادی