ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی تب اس 4 اسکنر عنبیه چشم خواهد داشت

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد که از تبلت پرچمدار بعدی خود تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ رونمایی کند. حال گزارش شده که این اتفاق بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد رخ دهد و ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۵

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد که از تبلت پرچمدار بعدی خود تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ رونمایی کند. حال گزارش شده که این اتفاق بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد رخ دهد و تبلت گلکسی تب اس 4 طی ماه‌های آینده به بازار عرضه گردد.

سامسونگ هنوز این مسئله را تایید نکرده اما تا به حال شایعات زیادی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات کلی این محصول را برای کاربران مشخص کرده است.

به تازگی تصویر زنده‌ای از گلکسی تب اس 4 در در وب سایتی چینی لو رفته که از تعبیه شدن اسکنر عنبیه چشم در آن خبر می‌دهد.

همچنین گفته شده که این تبلت از پلتفرم دکس پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این ویژگی می‌توان آن را به گجت یا مانیتور بزرگتری وصل نمود و از آن همانند یک کامپیوتر شخصی استفاده نمود.

تصاویر زنده‌ی منتشر شده از این تبلت، آن را حین استفاده از رابط کاربری کمپانی کره‌ای یعنی Samsung Experience 9.5 نشان می‌دهد.

از آنجایی در اندروید ۸ اوریو، نسخه نهم این رابط فعال است، کارشناسان باور دارند گلکسی تب اس 4 از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌گیرد.

ضمن اینکه یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ خواهد داشت و یک سیستم صدای فراگیر دالبی چهار  کاناله در آن تعبیه خواهد شد. گجت یاد شده از یک کلید خانه‌ی مجازی بهره می‌برد که همانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به فشار حساس نخواهد بود.

علاوه بر این زیر بدنه‌ی تبلت یادشده، یک چیپست اسنپدراکون ۸۳۵ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار دارد. یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در این تلبت تعبیه شده است. یک سخت افزار جانبی که Book Cover Keyboard نام دارد عرضه خواهد شد که به نظر میرسد کاوری با قابلیت صفحه کلید باشد.

 

تماشا کنید: آیا سنسورهای گلکسی نوت ۹ دستخوش تغییر می شوند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی