ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر زنده‌ اکسپریا XZ3 لو رفت؛ دوربین دوگانه و طراحی تکراری

اصولاً سونی هر شش ماه یک بار تلفن هوشمند جدیدی معرفی می‌کند. این شرکت مرداد ماه سال گذشته طبق همین روال، از موبایل اکسپریا XZ1 رونمایی کرد و شش ماه بعد در جریان کنگره جهانی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۳

اصولاً سونی هر شش ماه یک بار تلفن هوشمند جدیدی معرفی می‌کند. این شرکت مرداد ماه سال گذشته طبق همین روال، از موبایل اکسپریا XZ1 رونمایی کرد و شش ماه بعد در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) اکسپریا XZ2 را معرفی نمود. با توجه به این روند، به نظر می‌رسد که کمپانی ژاپنی یاد شده قصد داشته باشد اکسپریا XZ3 را تا دو یا سه ماه دیگر معرفی کند. حال اولین تصاویر زنده‌ این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که این تئوری را تایید می‌کند.

با بررسی این تصاویر، می‌توان نتیجه گرفت که سونی هم به جمع دیگر تولیدکنندگان پیوسته و سعی دارد اکسپریای بعدی را به یک دوربین دوگانه مجهز کند. البته پیش از این نیز اکسپریا XZ2 پریمیوم با دوربین دوگانه معرفی شده بود اما ماژول دوربین اکسپریا XZ3 با مدل قبلی تفاوت خواهد داشت. برند معروف ژاپنی سعی کرده دو لنز دایره‌ای را به همراه یک فلش LED زیر یکدیگر قرار دهد. ضمن اینکه یک حسگر اثر انگشت دایره‌ای آنها را همراهی کند. گفته می‌شود که ماژول دوربین دوگانه‌ی یاد شده از دو سنسور ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی  تشکیل شده باشد.

به نظر می‌رسد که سونی باز هم قصد دارد موبایل‌هایش را با طراحی تکراری روانه بازار کند چرا که با بررسی این عکس‌ها متوجه می‌شویم که پرچمدار بعدی سونی بسیار شبیه به XZ2 خواهد بود و همانند این موبایل از حاشیه‌های ضخیمی بهره خواهد برد. هرچند این موبایل نسبت تصویر ۱۸ به ۹ خواهد داشت.

علاوه بر این پنل جلویی این موبایل به همراه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دو بلندگو عرضه خواهد شد. بدین صورت که یک بلندگوی دیگر نیز در حاشیه‌ی پایینی این گوشی تعبیه خواهد شد. البته هنوز قسمت پایینی پنل جلویی در عکس‌ها دیده نشده و تنها در این زمینه تنها گمانه‌هایی زده می شود.

هنوز مشخصاتی از این گجت لو نرفته اما شایعات حاکی از آن است که یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این موبایل تعبیه خواهد شد. با توجه به روندی که سونی برای معرفی پرچمدارانش در پیش گرفته، احتمالاً مرداد یا شهریور زمان معرفی پرچمدار بعدی این شرکت ژاپنی خواهد بود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو به موبایل پرچمدار سونی اکسپریا XZ2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • arman
    arman | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    این عکس فتوشاپ هست. لو رفتن عکس گوشی سونی اونم الان ممکن نیست بعدشم اگه به پریموم اخر که نسخه جهانیش نیومد و اولین دوربین دوگانه سونی هست نگا کنید دوربین دو گانه رو تو یه قاب بیضی شکل طراحی میکنه نه اینطوری بعدشم اینقد به سونی گفتيد تکراری ک دیگه عادتتون شده حتی اگه طراحی عوض شه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی