ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس بعدی ممکن است در سال 2020 عرضه شود

با توجه به لیک های اخیر، به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد کنسول نسل بعدی خودش، با اسم رمز «اسکارلت» را تا دو سال آینده عرضه کند. مایکروسافت با نمایش بازی های متعدد ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۵

با توجه به لیک های اخیر، به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد کنسول نسل بعدی خودش، با اسم رمز «اسکارلت» را تا دو سال آینده عرضه کند.

مایکروسافت با نمایش بازی های متعدد در نمایشگاه E3 امسال در این زمینه بسیار قدرتمند ظاهر شد؛ اما نکته کلیدی همایش ردموندی ها چیز دیگری بود: آن ها توشه خود را برای نسل بعدی کنسول ها پربار کرده اند.در واقع حتی ممکن است به زودی شاهد شواهد فیزیکی و یا بصری از اعضای جدید خانواده ایکس باکس باشیم.

با استناد به گفته های سایت Thurrott، مایکروسافت مشغول ساخت کنسول خود و آماده سازی آن برای ارائه اولیه در سال 2020 است. نکته قابل توجه دیگر اسم رمز «اسکارلت» است که با توجه به مدارک عرضه شده از طرف سایت تورُت، در واقع یک خانواده چند عضوی از محصولات جدید مایکروسافت را پوشش می دهد.

اگر سند ها دقیق باشند، و این احتمال را در نظر بگیریم که مایکروسافت از این برنامه ها تخطی نکند، به نظر می رسد که قصد آن ها عرضه چندین سخت افزار در طی دو سال آینده است.

با توجه به خرید 5 استودیو از طرف مایکروسافت، رویکرد جدی آن ها نسبت به نسل آینده بسیار مشهود است.

هر چند هنوز هیچ کدام از این اطلاعات از سوی دست اندرکاران مایکروسافت تایید نشده است، اما حتی با منطق فکری ساده هم می توان به این نتیجه رسید که خط زمانی عرضه محصول جدید مایکروسافت در همین بازه زمانی ذکر شده قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی