ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Hide Something
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Hide Something؛ ورود به حریم خصوصی ممنوع

باورکردنی نیست ولی بعضی‌ افراد برای حریم خصوصی دیگران پشیزی ارزش و احترام قائل نیستند. معمولا به بهانه‌‌ای ساده‌ گوشی شما را قرض می‌گیرند اما سر که بچرخانید می‌بینید که در خصوصی‌ترین عکس‌ها و ویدیوهایتان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

باورکردنی نیست ولی بعضی‌ افراد برای حریم خصوصی دیگران پشیزی ارزش و احترام قائل نیستند. معمولا به بهانه‌‌ای ساده‌ گوشی شما را قرض می‌گیرند اما سر که بچرخانید می‌بینید که در خصوصی‌ترین عکس‌ها و ویدیوهایتان مشغول سرک کشیدن هستند.

خوشبختانه راه‌های زیادی برای کوتاه کردن دست این افراد کنجکاو (که متأسفانه بیشتر وقت‌ها دوستان نزدیک و آشنایان هستند) از اطلاعات خصوصی وجود دارد. بعضی برندهای تلفن هوشمند امکان قفل‌گذاری و مخفی‌سازی فایل‌ها را به طور پیش‌فرض به شما می‌دهند، اما برای آن‌هایی که چنین قابلیتی ندارند اپلیکیشن اندرویدی Hide Something همین کار را انجام می‌دهد.

Hide Something ابزاری برای مخفی‌سازی عکس و ویدیوهای گالریست، آن‌هایی دوست دارید در موبایل‌تان داشته باشید اما از طرفی دلتان نمی‌خواهد هیچ شخص دیگری جز شما چشمش به آن‌ها بیفتد.

اپلیکیشن Hide Something

با ورود به اپلیکیشن، از شما درخواست می‌شود که یک رمز عبور تعیین کنید. این مجوز ورود می‌تواند یک پین چهار رقمی، یک پترن پیچیده و حتی اسکن با حسگر اثر انگشت باشد که نوعش را خودتان تعیین می‌کند. اما پس از این کار، اینجا متوجه تفاوتی در Hide Something نسبت به اپلیکیشن‌های مشابهش خواهید شد.

این برنامه مخفی‌‌ساز تصاویر برای تقسیم‌بندی فایل‌ها صرفا دو دسته کلی در نظر گرفته: تصاویر قابل دیدن یا آشکار و تصاویر مخفی؛ ساده‌ترین نوع طبقه‌بندی که می‌توانید تصورش را بکنید.

Hide Something قادر به مخفی کردن تصاویر گیف هم هست

کافیست عکس و ویدیوهای مد نظرتان را در اپلیکیشن مخفی کنید و به پوشه Invisible بفرستید تا به هیچ طریقی و از هیچ جای سیستم عامل قابل تماشا نباشند. خوشبختانه اپلیکیشن از هر عکس و ویدیوی قابل شناسایی در سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و حتی قادر به مخفی کردن تصاویر گیف هم هست.

دو قابلیت دیگر هم در Hide Something هست که آن را به مخفی‌ساز متفاوتی تبدیل می‌کنند. مورد اول امکان تماشای تصاویر مخفی‌شده در مرورگرهای دسکتاپ است و دومی پشتیبان‌گیری سریع از محتوا با گوگل درایو.

البته فقط به بعضی از این قابلیت‌ها در نسخه رایگان اپ دسترسی دارید. به عنوان مثال، یکی از قابلیت‌های خوب Hide Something امکان مخفی‌سازی مستقیم عکس‌ها از اپلیکیشن‌های شخص ثالث (مثل تلگرام و واتس‌اپ و ...) است که از طریق دکمه Share انجام می‌گیرد و متأسفانه جزو امکانات پولی برنامه به شمار می‌آید.

اپلیکیشن Hide Something

اما اگر نیمه پر لیوان را ببینیم، برای مخفی کردن عکس‌ و ویدیوها نیازی به پرداخت هزینه ندارید. حتی حالت Fake mode را هم می‌توانید به رایگان تجربه کنید که یکی از خصوصیات جالب این اپلیکیشن محسوب می‌شود.

Fake mode برای مواقعی طراحی شده که اگر شخصی جز شما به طور اتفاقی هم وارد Hide Something شد، به عکس‌های اصلی دسترسی نیافته و یک Vault تقلبی را ببیند. در این صورت بابت امنیت تصاویر و ویدیوها خیالتان جمع خواهد بود.

Fake mode یکی از خصوصیات جالب این اپلیکیشن است

البته در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابه نکته‌ پرسش برانگیزی در مورد امنیت Hide Something وجود دارد، آن هم اینکه اپلیکیشن از رمزگذاری فایل‌ها صحبتی به میان نمی‌آورد. معمولا در اپلیکیشن‌های این چنینی، داده‌های خصوصی رمزگذاری یا به اصطلاح انکریپت می‌شوند و این موضوع به طور واضح به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود. اما در مورد Hide Something ظاهرا این موضوع صادق نیست.

با دریافت نسخه رایگان اپلیکیشن اگر چه امکانات کافی بدست می‌آورید، اما در این حالت ناچار به تحمل تبلیغات هم هستید که یکی از ضعف‌های این برنامه محسوب می‌شود. اما به طور کلی نسخه رایگان Hide Something برای مخفی‌سازی‌های ساده می‌تواند اپلیکیشن خوب و کار راه‌اندازی باشد.

اما اگر به امکانات بیشتری احتیاج داشتید توصیه می‌کنیم که حتما نسخه کامل اپلیکیشن را تهیه کنید. ضمنا اپلیکیشن‌های دیگری مثل Hide Photos هم هستند که امکانات مشابهی را ارائه می‌کنند که توصیه می‌کنیم نیم نگاهی هم به آن داشته باشید.

Hide Something

Hide Something

سازنده: COLIFER LAB قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Moslem Zare
    Moslem Zare | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    بجای نصب این برنامه ها ،گوشیتو دست کسی نده

مطالب پیشنهادی