ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هر آن چه از بازی The Last of Us Part II می دانیم؛ از بخش چندنفره تا تاریخ انتشار

شب گذشته طی پنلی با حضور نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part II، اطلاعات جدیدی از این عنوان پر سر و صدا منتشر شد. از همین ابتدا باید گفت که فلسفه بازی The ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

شب گذشته طی پنلی با حضور نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part II، اطلاعات جدیدی از این عنوان پر سر و صدا منتشر شد. از همین ابتدا باید گفت که فلسفه بازی The Last of Us Part II «تنش» خواهد بود. ناتی داگ تلاش کرده تا این حس را به مخاطبان القا کند که الی به عنوان شخصیت اصلی بازی، تعامل زیادی با محیط دارد.

هوش مصنوعی دشمنان نیز بهبود یافته و قرار است آن ها را به عنوان یک انسان و تهدید واقعی و نه تنها یک NPC تصور کنید. دشمنان بازی می توانند با یکدیگر تعامل داشته و از استراتژی های متفاوتی استفاده کنند.

در بسته الحاقی قسمت پیش یعنی Left Behind هم می توانستیم الی را کنترل کنیم اما در این بازی، همه چیز از سیستم ساخت و ساز گرفته تا مبارزات و سفر در محیط، در سطح بالاتری نسبت به گذشته قرار داشته و تجربه تازه ای برای کاربران خواهد بود.

در ضمن، امکان فریب دادن دشمنان یکی از ارکان اصلی گیم پلی بازی به شمار می رود. می توانید روش خودتان برای نفوذ به مقر دشمن و پیشروی در بازی را انتخاب کنید و گزینه های مختلفی برای به پایان رساندن مراحل خواهید داشت. این قضیه باعث می شود تا امکان ابراز خلاقیت در بازی The Last of Us Part II بیشتر شده و حالت های مختلف زیادی برای بازی کردن به وجود بیاید.

جالب است بدانید که کارگردان قسمت جدید توم ریدر تریلر به نمایش در آمده از The Last of Us: Part II را غیر واقعی دانسته.

در بخشی از تریلر جدید بازی، الی را در حال پنهان شدن در چمن ها می دیدیم. جالب است بدانید که در چمن ها شما به طور کامل، غیر قابل شناسایی نیستید و میزان پنهان بودن الی، به بلندی گیاهان بستگی دارد.

طراحی انیمیشن دشمنان بازی از همان دقتی برخوردار است که در الی قابل مشاهده است و بنابراین آن ها واقعی تر و تهدیدآمیز تر از همیشه دیده خواهند شد. باید بدانید که بازی The Last of Us Part II مانند قسمت پیش، همچنان یک بازی خط خواهد ماند؛ البته محیط این عنوان نسبت به گذشته وسعت بسیاری بیشتر خواهد داشت.

وقتی جسدی به دست دشمنان شناخته می شود، آن ها این قضیه را به مرور به یکدیگر اطلاع داده و در نهایت تمام افراد حاضر حالت دفاعی به خود می گیرند.

افراد آلوده که حالتی شبیه به زامبی دارند، در قسمت دوم هم با کلاس های متنوع تری حضور خواهند داشت و تهدیدی جدی برای الی و دشمنان به شمار می روند.

تریلر روز گذشته بازی در منقطه ای به نام Jackson County جریان داشت. الی یکی از افراد گروهی است که برای حفاظت از این منطقه تلاش می کنند. البته اوضاع با ثبات نمانده و با رخ دادن اتفاقاتی، شرایط وخیمی پیش خواهد آمد. البته، مسبب این شرایط بد یعنی شخصیت های بد داستان، تنها، آدم های بد تک بعدی نخواهند بود و از بعد انسانی برخوردار اند.

هر آن چه از بازی The Last of Us Part II می دانیم؛ از بخش چندنفره تا تاریخ انتشار

مهم تر از همه، پیرمردی که در تریلر ابتدایی بازی دیده می شد، همان شخصیت اول قسمت پیشین یعنی جوئل بوده و جایی در آن بیرون پنهان شده است. طراحی صحنه جنجالی تریلر به علت استفاده از فناوری موشن کپچر و جلوگیری از فرو رفتن کاراکتراها درون یکدیگر، مشکلات زیادی به وجود آورده آورده و حضور بخش چندنفره نیز به صورت ضمنی در بازی تایید شده است.

در انتها باید گفت که به گفته کارگردان بازی، تا زمانی که بسیار به انتشار The Last of Us Part II نزدیک نباشیم، تاریخ انتشار آن اعلام نخواهد شد اما می توان انتظار انتشار این عنوان در سال 2019 یا با دیدی بد بینانه، در سال 2020 را داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی