ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا رودستر جدید ۱۰ پیشران راکت خواهد داشت

به تازگی ایلان ماسک مدعی شده که تسلا رودستر جدید از یک بسته‌ی اسپیس اکس پشتیبانی خواهد کرد و ۱۰ پیشران کوچک راکت خواهد داشت. ماسک پیش از این در توییتر خود اطلاعات زیادی از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

به تازگی ایلان ماسک مدعی شده که تسلا رودستر جدید از یک بسته‌ی اسپیس اکس پشتیبانی خواهد کرد و ۱۰ پیشران کوچک راکت خواهد داشت.

ماسک پیش از این در توییتر خود اطلاعات زیادی از سری ماشین‌های تسلا منتشر کرده اما ادعای جدید وی مربوط نسل دوم رودستر‌هایی است که قرار است در سال ۲۰۲۰ به بازارا عرضه شوند.

او در متن منتشر شده‌ی خود رد توییتر اعلام کرده بود که این ۱۰ پیشران راکت کوچک در اطراف ماشین تعبیه خواهد شد و قادر خواهد بود که شتاب، سرعت، سیستم ترمز و پیچیدن را بهبود بخشد. البته او در پایان توییت خود با کاربران شوخی کرده بود که این پیش‌ران‌ها ممکن است موجب شوند که تسلا رودستر بعدی حتی پرواز کند.

پیش از این گفته شده بود که تسلا رودستر جدید ۲۵۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت و سرعت بیشینه‌اش نسبت به بسیار پیشرفت خواهد کرد. البته اولین رودستر که بدنه‌اش بسیار به لوتوس الیز شباهت داد قادر بود طی ۳.۹ ثانیه، سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. این ماشین قارد بود که با یکبار شارژ شدن، ۳۲۱ کیلومتر را طی کند.

 

حال رودستر جدید که آبان ماه سال گذشته معرفی شده، از یک باتری ۲۰۰ کیلو وات ساعتی بهره می‌برد. این باتری قادر انرژی بسیار زیادی تولید کند و شتاب این ماشین را به شدت افزایش دهد. بدین صورت که رودستر بعدی قادر است تنها در ۱.۹ ثانیه، سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. علاوه بر این تسلا مدعی شده که باتری یاد شده توانایی طی کردن ۹۹۸ کیلومتر با یکبار شارژ را فراهم آورده است.

ماسک در ان زمان گفته بود که این اعداد به قدری بالا هستند که دیوانه‌وار به نظر می‌آیند اما به طور قطع واقعی هستند و در واقع تسلا راهی در پیش گرفته تا ماشین‌های بنزینی را از رده خارج کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali_lotfi
    Ali_lotfi | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    بعد از اینکه این خودرو معرفی شد خیلی ها شروع کردن با اعداد و ارقام و قوانین فیزیک توضیح امکان یا عدم امکان صفر تا صد زیر ۲
    حالا بعد گذشت چند ماه ایلان ماسک خبر از ی پکیج ویژه میده که روی خودرو اصلی نصب نیست یعنی ممکنه که این ایده تازگیا به ذهن خطور کرده باشه برای رسیدن به شتاب گفته شده، شاید اینجوری ب ذهن بیاد که اون حرفها فقط یک چشم انداز بوده و ی جلب توجه برای جذب سرمایه بوده ، ولی همه اینا تو بزرگ بودن ایلان ماسک شکی ایجاد نمیکنه

    • Amir_Safari
      Amir_Safari | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

      داداش همون روز ک رودستر رو معرفی کرد شتابش رو هم جلو چشم همه نشون داد،حتی مردم میرفتن داخلش می نشستن و امتحان میکردن،احتمالا نسخه با موتور موشک شتابش زیر یک ثانیه باشه.

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    هرچی چیز خوبه مال بلاد کفره اونا بویینگ ما فوکر اونا تسلا ما پراید اونا بهشت ما ...

مطالب پیشنهادی