ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رنو در ایران ماندنی شد؛ تاکید کارلوس گون بر حفظ بازار ایران

کارلوس گون را بسیاری افراد یک مدیر انقلابی در شرایط حال حاضر صنعت خودرو جهان قلمداد می کنند. او که حالا در بالاترین رده تصمیم گیری هولدینگ معظم رنو، نیسلن، میتسوبیشی قرار دارد در تازه ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۵

کارلوس گون را بسیاری افراد یک مدیر انقلابی در شرایط حال حاضر صنعت خودرو جهان قلمداد می کنند. او که حالا در بالاترین رده تصمیم گیری هولدینگ معظم رنو، نیسلن، میتسوبیشی قرار دارد در تازه ترین اظهار نظر خود بر ادامه حضور رنو در بازار ایران تاکید کرده است.

به گفته گون، رنو علیرغم احتمال مواجه با تحریم های آمریکا در ایران خواهد ماند، گون تاکید کرده است که احتمال کاهش فعالیت های این شرکت در بازار ایران وجود دارد، اما حفظ موقعیت در بازار ایران، پس از بهبود شرایط در آینده به نفع گروه رنو تمام خواهد شد.

رنو

گفتنی است که پیش از این رنو برنامه خرید کارخانه بن رو از سایپا و تولید چند محصول نظیر کوئید و نسل جدید داستر را در ایران دنبال می کرد، اما در پی شرایط به وجود آمده جدید احتمال تغیبر در این پروژه ها وجود دارد.

ادامه تولید تندر ۹۰ و رنو ساندرو نیز بیش از تصمیم رنو، به شرایط اقتصادی کشور از نظر تبادلات اقتصادی و تصمیم سازمان استاندارد در خصوص اجرای استانداردهای ۸۵ گانه بستگی دارد. طبیعا در صورت نبود این موانع، رنو خواهان ادامه تولید این خودروهای اقتصادی و پر طرفدار در بازار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ?️
    ?️ | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    خیلی کشورها خودروسازی دارند. چسبیدن به رنو و پژو که برندهای دست چندم خودروسازی اند مال زمانی بود که فرانسه از نظر سیاسی حامی ایران بود و نه الان!

  • ?️
    ?️ | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    به رنو گفته اند
    الان اوضاع ایران خرابه، یک پیغام بده که ایران می مانی، بعدا برایت جبران می کنیم. ??

  • Ashkan Nazem
    Ashkan Nazem | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    خب وقتی با این قیمت های نجومی،اولی و خولی بازم میرن پیش خرید میکنن.مگه دیوانست بازار ایران رو ترک بکنه :)))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی