ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جیمیل
تکنولوژی

نوتیفیکیشن های قدرت گرفته از هوش مصنوعی به جیمیل iOS آمدند

از این که موبایل‌تان با نوتیفیکیشن‌های پی در پی بمباران شود بیزارید؟ اگر پاسختان مثبت است، مطمئنا از شنیدن این خبر خوشحال می‌شوید که جیمیل برای iOS با راهکاری تازه، نحوه ارسال نوتیفیکیشن‌ ایمیل‌های جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

از این که موبایل‌تان با نوتیفیکیشن‌های پی در پی بمباران شود بیزارید؟ اگر پاسختان مثبت است، مطمئنا از شنیدن این خبر خوشحال می‌شوید که جیمیل برای iOS با راهکاری تازه، نحوه ارسال نوتیفیکیشن‌ ایمیل‌های جدید را بهینه‌سازی کرده است.

جیمیل

به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی، اپلیکیشن ایمیل گوگل برای آیفون حالا تفاوت ایمیل‌های خیلی مهم از موارد کم اهمیت را تشخیص می‌دهد. به عبارت دقیق‌تر، تنها برای ایمیل‌هایی نوتیفیکیشن آنی دریافت می‌کنید که از اولویت بسیار بالایی برخوردار باشند.

البته برای به تحقق پیوستن این موضوع لازم است که در ابتدا اولویت‌هایتان را در تنظیمات اپلیکیشن مشخص کرده باشید. تنها در این صورت است که جیمیل قدرت تشخیص ایمیل‌های مهم از میان انبوهی ایمیل کم اهمیت را بدست می‌آورد.

برای این کار کافیست وارد تنظیمات اپ شده و به قسمت Notifications بروید. اینجا باید روی گزینه High Priority Only (فقط ایمیل‌های با اولویت بالا) اشاره نمایید. پس از انجام این مراحل جیمیل تعاملات شما با ایمیل‌ها را تحت نظر می‌گیرد تا به لطف یادگیری ماشینی بتواند به مرور زمان مواردی که برایتان مهم‌ترند را تشخیص بدهد.

قابلیتی که از آن صحبت کردیم فعلا برای کاربران نسخه iOS جیمیل منتشر شده، اما احتمالا کاربران اندروید هم قابلیت مشابهی را در آپدیت‌های آینده اپلیکیشن دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی