ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 9
تکنولوژی

آیفون 9 زودتر از سایر مدل ها روانه بازار می شود؟

بر اساس گزارش های پیشین اپل قصد دارد در سال جاری میلادی 3 آیفون جدید معرفی کند و شاید ارزان ترین آنها زودتر از سایر مدل ها روانه بازار شود. آیفون های اپل که قرار ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

بر اساس گزارش های پیشین اپل قصد دارد در سال جاری میلادی 3 آیفون جدید معرفی کند و شاید ارزان ترین آنها زودتر از سایر مدل ها روانه بازار شود.

آیفون های اپل که قرار است در ماه های آتی رونمایی شوند، شامل این 3 مدل خواهند بود: یک جایگزین برای آیفون 10، شاید با نام آیفون Xs در کنار نمونه بزرگتر که احتمالاً آیفون Xs پلاس نام خواهد داشت، و در نهایت نمونه ارزان قیمت تر آیفون 9. دو مدلی که در ابتدا به آنها اشاره شد، از نمایشگر OELD (مشابه با آیفون 10) بهره می برند، در حالی که آیفون 9 قرار است دارای نمایشگر LCD (مشابه با آیفون 8) و 6.1 اینچی  باشد.

اکنون گزارش شده که اپل تولید آیفون ارزان قیمت تر را افزایش داده؛ آیفونی که انتظار می رود به لطف قیمت به صرفه تر بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گیرد. البته تیم کوک اخیراً گفته بود که آیفون 10 بیشترین فروش را در بین تمامی مدل های آیفون تجربه کرده. همچنین در هفته های اخیر اپل اعلام کرده بود که مشتریان در دوره 3 ماهه منتهی به ماه مارس، این آیفون 999 دلاری را بیش از سایر مدل ها خریداری کرده اند.

آیفون 9
ظاهر احتمالی آیفون های 2018

از سوی دیگر بسیاری از تحلیل ها بر این باور استوار هستند که کمپانی ساکن کوپرتینو آیفون های ارزان قیمت تر بیشتری را فروخته و مصرف کنندگان بیش از آنچه که اپل پیشبینی کرده بوده نسبت به قیمت حساس هستند. اپل از پاسخ به این ادعا خودداری کرده است.

در بین قطعات به کار رفته در آیفون 10، نمایشگر OLED یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت آن است. بنا بر گزارش ها در حالی که این نمایشگرها هزینه ای 100 دلاری را به اپل تحمیل می کنند، ولی نمایشگرهای LCD تنها 40 دلار هزینه دارند.

انتظار می رود آیفون ارزان قیمت تر، با نام احتمالی آیفون 9 برخی از خصوصیات خود را از طراحی آیفون 10 به ارث ببرد، از جمله این موارد می توان به نمایشگر لبه به لبه و بریدگی بالای نمایشگر اشاره کرد.

البته باید یادآوری کرد که پیش از این گمان می رفت به علت مشکلاتی که اپل در تولید نمایشگرهای LCD با آنها مواجه شده، احتمالاً آیفون مورد بحث دیرتر از سایر مدل ها روانه بازار شود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون 8 توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی