ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: در گذشته به پی سی گیمرها احترام نگذاشتیم

فیل اسپسنر پیش از این قول داده بود که کنفرانس امسال مایکروسافت در E3 بهتر از سال های گذشته این کمپانی باشد و الحق که این موضوع درست از آب در آمد. او در یکی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

فیل اسپسنر پیش از این قول داده بود که کنفرانس امسال مایکروسافت در E3 بهتر از سال های گذشته این کمپانی باشد و الحق که این موضوع درست از آب در آمد. او در یکی از مصاحبه های خود در پنل هایی که طی رویداد E3 برگزار شدند، از نگاه مایکروسافت به آینده بازی های پی سی و پلتفرم ویندوز سخن گفت.

او عقیده دارد با وجود آن که تلاش هایی مانند Games for Windows Live در ابتدای کار، اقدام مثبتی محسوب می شدند، اما با توجه به شباهت این موارد به سرویس هایی که در کنسول ها استفاده می شوند، در نهایت با استقبال آن چنان خوبی روبرو نشدند: «بعضی از تلاش های ما در این حوزه بیشتر به کنسول ها مربوط می شد تا پی سی. در گذشته ما به کاربران پی سی احترام نگذاشته و چیزی که این گروه به دنبال آن بودند را به آن ها نداده ایم.»

پی سی
طی کنفرانس مایکروسافت، از بازی Gears Tactics برای پی سی رونمایی شد.

به گفته اسپنسر به همین دلیل در یک دوره ای تولید نرم افزاری برای پلتفرم پی سی کاهش یافت تا مایکروسافت به صورت دقیق تری متوجه شود که مخاطبان این پلتفرم چه می خواهند و بازار پی سی در چه وضعیتی قرار دارد. پشتیبانی Xbox Live از سرویس دیسکورد (یک نرم افزار رایگان برقراری تماس و چت رایگان برای گیمرها) یکی از همین کارهای تازه بود. چیزی که شاید از نگاه کنسولی در ابتدا عجیب به نظر برسد اما در میان کاربران پی سی، سرویسی متداول است.

در نهایت باید گفت که قرار است در آینده ای نزدیک بیشتر شاهد چنین تلاش هایی از سمت مایکروسافت باشیم. در سال های اخیر مایکروسافت نسبت به نسل گذشته اهمیت بیشتری به گیمرهای ویندوزی خود می دهد و جدا از معرفی انحصاری هایی برای این پلتفرم، بسیاری از بازی های کمپانی دیگر منحصر به برند ایکس باکس نبوده و برای ویندوز نیز عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هيدي
    هيدي | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    پس قبلاً بهمون فحش میدادن :/

مطالب پیشنهادی