ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی X5
تکنولوژی

رونمایی ال جی از نسخه 2018 گوشی X5 با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی

ال جی در سکوت خبری از نسخه 2018 گوشی X5 رونمایی کرده که از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. نسخه 2018 گوشی ال جی X5 به چیپست مدیاتک MT6750 مجهز شده که از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

ال جی در سکوت خبری از نسخه 2018 گوشی X5 رونمایی کرده که از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

ال جی X5

نسخه 2018 گوشی ال جی X5 به چیپست مدیاتک MT6750 مجهز شده که از 8 هسته پردازشی با فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره می برد. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن HD بوده و رمی 2 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

ال جی X5 جدید از حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد، دوربین اصلی آن تصاویری 13 مگاپیکسلی ثبت می کند و حسگر دوربین سلفی رزولوشنی 5 مگاپیکسلی دارد. ابعاد این گوشی154.7 در 78.1 میلی متر است، ضخامتی 8.9 میلی متری دارد و وزن آن 171 گرم است.

گوشی جدید ال جی از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی بهره می برد و با اندروید 8.0 همراه شده. نسخه 2018 ال جی X5 در رنگ آبی ارائه شده و با قیمتی در حدود 330 دلار در کره جنوبی عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • R@din
    R@din | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

    این آشغال دیگه چیه!!میانرده های الجی اصلا ارزش خرید ندارن.اپدیت کلا تعطیل

    • Dandelions
      Dandelions | ۴ تیر ۱۳۹۷

      ال جی هنوز جایگاهی که باید را در شاخه پرچمداران به دست نیاورده ، اما در حوزه میان رده ها و با حضور محصولاتی مثل خانواده K وضعیت خوبی داره، با این حال باید بگیم که تمرکز اصلی ال جی سری G است و قصد داره با بالا بردن آگاهی کاربران از برند ال جی، سهم بازار خود را تقویت کنه.

    • Dandelions
      Dandelions | ۴ تیر ۱۳۹۷

      کیفیت محصولات ال جی نسبت به برندهای دیگه خیلی بهتره. چه تو میان رده ها و چه تو پرچمدارها اگه یه نگاه بندازی می بینی که تو رنج گوشی های ارزون تعداد مخصولات ال جی بیشتره. مضاف بر اینکه جدیدا داره امکانات نرم افزاری تلفن های پرچمدارش رو تو میان رده ها و گوشی های ارزون میذاره تا مردم بیشتری بتونن از امکانات انحصاری گوشی های پیشرفته استفاده کنن و محدود به یه رنج خاص نباشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی